Xboxlife forum

Nyt internet?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Nyt internet?

Indlægaf MrFifaM » 8. nov 2011 17:08

Hej, jeg søger et nyt netværk og er faldet over "fullrate" jeg skal have ca 4mbit.http://www.fullrate.dk/privat/bredbaand/
men jeg har et par spørgsmål:)
der står at det er inkl. et telfonabonnament, skal jeg have det?
er det en lav ping fullrate har ? så jeg kan godt spille xbox live?
kan man godt få en trådløs router med til 4 mbit pakken? (jeg kommer højst sandsynligt til at spille live via lan, men mine forældre skal have mulighed for at komme på nettet, så der skal være mulighed for at bestille trådløs router til?)
er der nogen der har erfaring med fullrate, hvordan virker det med xbox live osv.?
er der andre udbydere der tilbyder noget i den samme stil, og ca den samme pris?
MrFifaM
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Re: Nyt internet?

Indlægaf Erroneus » 8. nov 2011 17:51

Telefon abonnement er noget der følge med gratis, du kan smide en telefon til routeren, hvis du ikke har nolge interesse i at bruge det, lader du bare værd :)

Fullrate har en fin ping og man kan endda få "gamer-profil" på, hvis ens linie vel og mærke kan trække det.
Ja du kan godt få Trådløs router med, de kører tilbud pt., så der er trådløs router med til 4mbit linien.

Jeg har fin erfaring med dem, syntes deres support er god og deres priser er fair. Der har været noget bøvl med Xbox Live/gaming og deres gamle routere, men deres nye routere er fra mine erfaringer fine.

Ang. pris, så har de en 12mbit til 199 kr., det var måske en ide for dig at tage den i stedet for, det er kun 20 kr mere pr. md., dog koster det 400 kr mere i oprettelse til routeren, men det er så også alt.

---

Telenor har en 10mbit til 199 kr + 100 kr i oprettelse hvis der skal være trådløs router med.

TDC har en 20/2 til 249 kr (gratis oprettelse pt.) og der følger trådløs router + TDC play med.

Personligt syntes jeg at TDC's 20/2 er et rigtigt godt tilbud, når vi snakker almindelige kobber linier, det er en pæn hastighed, man får trådlås router med "gratis" og der er TDC play. Men en 10 eller 12mbit vil også være rigeligt hurtig til gaming + alm brug.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Nyt internet?

Indlægaf MrFifaM » 8. nov 2011 18:05

Erroneus skrev:Telefon abonnement er noget der følge med gratis, du kan smide en telefon til routeren, hvis du ikke har nolge interesse i at bruge det, lader du bare værd :)

Fullrate har en fin ping og man kan endda få "gamer-profil" på, hvis ens linie vel og mærke kan trække det.
Ja du kan godt få Trådløs router med, de kører tilbud pt., så der er trådløs router med til 4mbit linien.

Jeg har fin erfaring med dem, syntes deres support er god og deres priser er fair. Der har været noget bøvl med Xbox Live/gaming og deres gamle routere, men deres nye routere er fra mine erfaringer fine.

Ang. pris, så har de en 12mbit til 199 kr., det var måske en ide for dig at tage den i stedet for, det er kun 20 kr mere pr. md., dog koster det 400 kr mere i oprettelse til routeren, men det er så også alt.

---

Telenor har en 10mbit til 199 kr + 100 kr i oprettelse hvis der skal være trådløs router med.

TDC har en 20/2 til 249 kr (gratis oprettelse pt.) og der følger trådløs router + TDC play med.

Personligt syntes jeg at TDC's 20/2 er et rigtigt godt tilbud, når vi snakker almindelige kobber linier, det er en pæn hastighed, man får trådlås router med "gratis" og der er TDC play. Men en 10 eller 12mbit vil også være rigeligt hurtig til gaming + alm brug.

Tak for svaret, hvis jeg nu bestiller de 4mbit efter november, kommer routeren så til at koste?
MrFifaM
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Re: Nyt internet?

Indlægaf Erroneus » 8. nov 2011 18:24

Deres kampagne skriver "Kun i november", men om de forlænger det eller skifter til et andet tilbud, er ikke til at sige.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Nyt internet?

Indlægaf MrFifaM » 9. nov 2011 20:09

Erroneus skrev:Deres kampagne skriver "Kun i november", men om de forlænger det eller skifter til et andet tilbud, er ikke til at sige.

Nu har jeg læst et andet emne, og den router man får med ved det abonnament, (zyxel routeren) at det er svært at får open NAT med den, og så skal man købe endnu en router for at sætte det op. er det rigtigt? eller har de lavet noget om?
MrFifaM
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Re: Nyt internet?

Indlægaf MrFifaM » 11. nov 2011 21:42

MrFifaM skrev:
Erroneus skrev:Deres kampagne skriver "Kun i november", men om de forlænger det eller skifter til et andet tilbud, er ikke til at sige.

Nu har jeg læst et andet emne, og den router man får med ved det abonnament, (zyxel routeren) at det er svært at får open NAT med den, og så skal man købe endnu en router for at sætte det op. er det rigtigt? eller har de lavet noget om?
MrFifaM
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Re: Nyt internet?

Indlægaf Tungroeg » 11. nov 2011 21:51

Zyxel er det værste lort nogensinde.
Jeg opgav på min vens, den ville simpelthen ikke give mig adgang.
Billede
Tungroeg
Niveau 1
 
Indlæg: 77


Re: Nyt internet?

Indlægaf DaneMac » 11. nov 2011 23:03

Puha har os haft fullrate, bliver aldrig igen, ingen support overhovedet! samt den ZyXel router man får med er så fucking USSEL , hvis du endelig er heldig nok at sætte open NAT på så holder det sq ikke længe, som om den har en tidsbegrænsning eller lign... køb Yousee hvis du kan.
Billede

Billede
DaneMac
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Re: Nyt internet?

Indlægaf Jibla » 11. nov 2011 23:08

Fullrate er den bedste ISP jeg nogensinde har haft, og jeg har været igennem STOFA, CC, TDC og Telia.

Deres priser er nice, og deres support er professionelt og ved hvad man snakker om.

Men ja, noget af deres standard udstyr er noget pjat som ikke virker til en Xbox gamers formål! Deres priser er lave - fordi at du som kunde skal være i stand til at klare en del ting selv (begrænset support omfang). Så, er du en noob der ikke ved noget og skal spørge din onkel om hjælp, så få TDC eller noget andet.

Så, jeg betaler 10 kr om måneden for en offentlig IP, og så har jeg sat min egen gamer router på efter deres udstyr, og så virker det bare. Derudover har jeg gamerprofil på min 12/1 og oplever en fantastisk lav ping når jeg gamer. :)

Der har aldrig været nedetid - end ikke i forbindelse med en flytning. :)

Hvis du oplever problemer med NAT og din zyxel router, så send en besked, eller kig på min blog. Der er en guide til open NAT med en zyxel router. Dog kan du opleve at din NAT lige pludselig er moderated i stedet for open, og så skal man genstarte udstyret en masse gange før det spiller.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Nyt internet?

Indlægaf KlumpeStumpen » 12. nov 2011 06:53

Jeg kan klart anbefale Fullrate. Har været kunde hos dem siden de åbnede op i mit område for over 4 år siden. Har selv været rumlen igennem med dansk kabel tv, TDC etc.

Fullrates service er professional og de står altid til rådighed. Meget sjældent nedetid og hvis der er problemer med linien, så er de gode til at informere om det.

mht til routeren og opsætning, så er det jo generelt sådan at udstyr engang imellem vil have godt af at genstartes.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Nyt internet?

Indlægaf MrFifaM » 13. nov 2011 15:51

Jibla skrev:Fullrate er den bedste ISP jeg nogensinde har haft, og jeg har været igennem STOFA, CC, TDC og Telia.

Deres priser er nice, og deres support er professionelt og ved hvad man snakker om.

Men ja, noget af deres standard udstyr er noget pjat som ikke virker til en Xbox gamers formål! Deres priser er lave - fordi at du som kunde skal være i stand til at klare en del ting selv (begrænset support omfang). Så, er du en noob der ikke ved noget og skal spørge din onkel om hjælp, så få TDC eller noget andet.

Så, jeg betaler 10 kr om måneden for en offentlig IP, og så har jeg sat min egen gamer router på efter deres udstyr, og så virker det bare. Derudover har jeg gamerprofil på min 12/1 og oplever en fantastisk lav ping når jeg gamer. :)

Der har aldrig været nedetid - end ikke i forbindelse med en flytning. :)

Hvis du oplever problemer med NAT og din zyxel router, så send en besked, eller kig på min blog. Der er en guide til open NAT med en zyxel router. Dog kan du opleve at din NAT lige pludselig er moderated i stedet for open, og så skal man genstarte udstyret en masse gange før det spiller.

Kunne du måske linke til din Blog? kan nemlig ikke finde det:(
MrFifaM
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Re: Nyt internet?

Indlægaf livekiller92 » 13. nov 2011 16:11

DaneMac skrev:Puha har os haft fullrate, bliver aldrig igen, ingen support overhovedet! samt den ZyXel router man får med er så fucking USSEL , hvis du endelig er heldig nok at sætte open NAT på så holder det sq ikke længe, som om den har en tidsbegrænsning eller lign... køb Yousee hvis du kan.


Fullrate her en super support.
Vi fik deres zyxel router, men den blev skiftet til en fra Netgear uden beregning og problemer.
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Nyt internet?

Indlægaf DaneMac » 13. nov 2011 17:46

livekiller92 skrev:
DaneMac skrev:Puha har os haft fullrate, bliver aldrig igen, ingen support overhovedet! samt den ZyXel router man får med er så fucking USSEL , hvis du endelig er heldig nok at sætte open NAT på så holder det sq ikke længe, som om den har en tidsbegrænsning eller lign... køb Yousee hvis du kan.


Fullrate her en super support.
Vi fik deres zyxel router, men den blev skiftet til en fra Netgear uden beregning og problemer.



Jeg har ikke oplevet noget værre support nogen sinde før, enten var jeg uheldig eller os har du været heldig, Fullrate er ligeglade, efter et år sagde jeg det op, og endnu en gang, de var ligeglade de sagde bare når fair nok slut. Så godt og komme af med dem, desuden koster det sq for meget.. 200kr for 4mbit med 1 i upload? tsk.
Billede

Billede
DaneMac
Niveau 4
 
Indlæg: 629



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron