Xboxlife forum

Matematik 5 klasse

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Matematik 5 klasse

Indlægaf Teluc » 7. nov 2011 20:02

Elsker folk der ikke er for store til at sige "tak" :roll:
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Re: Matematik 5 klasse

Indlægaf Prozel » 7. nov 2011 20:48

Falkin1337 skrev:DU skal bruge noget mere tid på at læse lektier og mindre på at farme achievements


Billede
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Matematik 5 klasse

Indlægaf Mr. White » 7. nov 2011 22:09

Rahbek skrev:
Mr. White skrev:Bare lige for at undgå enhver form for tvivl, så har jeg altså haft mat A på gym bestået med et 12-tal. :D Altså, jeg kan ikke huske så meget fra 5. klasses matematik, men jeg er pænt sikker på, at man ikke skal gå for meget ind i det. Kan man tegne en linje i et koordinatsystem ud fra de anvisninger, må det sgu være godt nok.



I'm Defeated. Fik kun 10 :P


Nu var jeg også så heldigt at trække det emne jeg havde i min SRP. Ellers havde jeg nok lagt til lavere. (Mine forberedelser er altid blevet forstyrret af enten jer herinde eller et spil på kongregate.com. Sådan var hele min gymnasietid faktisk. :P)
Billede
Billede
Mr. White
Niveau 7
 
Indlæg: 4496


Re: Matematik 5 klasse

Indlægaf Rahbek » 7. nov 2011 22:48

Mr. White skrev:
Rahbek skrev:
Mr. White skrev:Bare lige for at undgå enhver form for tvivl, så har jeg altså haft mat A på gym bestået med et 12-tal. :D Altså, jeg kan ikke huske så meget fra 5. klasses matematik, men jeg er pænt sikker på, at man ikke skal gå for meget ind i det. Kan man tegne en linje i et koordinatsystem ud fra de anvisninger, må det sgu være godt nok.



I'm Defeated. Fik kun 10 :P


Nu var jeg også så heldigt at trække det emne jeg havde i min SRP. Ellers havde jeg nok lagt til lavere. (Mine forberedelser er altid blevet forstyrret af enten jer herinde eller et spil på kongregate.com. Sådan var hele min gymnasietid faktisk. :P)


Haha, det kender jeg alt for godt :P Faktisk kun den mundslige matematik jeg tog mig for alvor sammen, da det havde sejlet lidt til en prøveeksamen, så der var motivationen i orden :D
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Re: Matematik 5 klasse

Indlægaf Butcher » 10. nov 2011 21:21

Ja det er sgu lidt for indviklet for en simpel slagter :oops:

Og så vil jeg skynde mig at sige tak, så Teluc også bliver tilfreds :lol:

Har dog fundet ud af svaret, og det var ikke så svært, når man først forstår det.

Endnu engang tak til alle for hjælpen 8)
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Re: Matematik 5 klasse

Indlægaf Rahbek » 10. nov 2011 23:28

Butcher skrev:Ja det er sgu lidt for indviklet for en simpel slagter :oops:

Og så vil jeg skynde mig at sige tak, så Teluc også bliver tilfreds :lol:

Har dog fundet ud af svaret, og det var ikke så svært, når man først forstår det.

Endnu engang tak til alle for hjælpen 8)


Keine problem du :)
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron