Xboxlife forum

BF3 online hjælp

Har du brug for hjælp, så spørg her.

BF3 online hjælp

Indlægaf butra » 27. okt 2011 15:23

Jeg har problemer med at spille online. Den skriver hele tiden connection lost. Den joiner, loader og sir så connection lost. Inviterede en ven til party uden for spillet og han joinede også fint nok, men forlader(blir disconnected) så party efter 15-20 sek. Jeg har for nyligt spillet dead island med selvsamme ven og der var ingen probs med party eller online.
Har testet forbindelsen og den får connected i network, internet og xbox live, så jeg er lidt bitter over det ik funger når nu dette fantastiske spil er kommet. Kan man se nogle steder hvad ens NAT er? Syns ik det står nogle steder...

Har absolut heller ingen bøvl på PS3'eren online.

Håber nogle kan hjælpe....
butra
Niveau 1
 
Indlæg: 84


Re: BF3 online hjælp

Indlægaf TerrificFalcon » 27. okt 2011 15:35

Hvis den ikke popper op og siger noget andet når du tester forbindelsen, så er din NAT open.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: BF3 online hjælp

Indlægaf sjampen » 27. okt 2011 15:38

Et hurtigt bud kunne være at der er bøvl med BF3s dedikerede servere. En situation der er set før.
Det behøver nødvendigvis ikke at have noget at gøre med din NAT type, men iogmed i har spillet før burde det ikke have noget med NAT at gøre.
sjampen
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Re: BF3 online hjælp

Indlægaf butra » 27. okt 2011 15:52

så fejlen ligger muligvis hos EA? så burde der være andre der er i samme båd som mig..

og tak for hurtige svar
butra
Niveau 1
 
Indlæg: 84


Re: BF3 online hjælp

Indlægaf butra » 27. okt 2011 15:58

når man har testet forbindelsen på boxen kan man trykke y (status) og den kommer så frem med en "error status report" har det noget at sige eller gør den det uanset hvad?
butra
Niveau 1
 
Indlæg: 84


Re: BF3 online hjælp

Indlægaf Defekto » 27. okt 2011 18:16

Jeg har samme problem. Jeg kan ikke joine noget som helst. Havde lige håbet på at jeg skulle skam-game det i aften, men det lader det ikke til at jeg får lov til.
Defekto
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: BF3 online hjælp

Indlægaf butra » 27. okt 2011 18:21

Hvis man manuelt går ind og søger efter servere der er halvt fyldte så kan jeg godt joine uden problemer, men kan fortsat ikke spille co-op....det er da sløjt
butra
Niveau 1
 
Indlæg: 84


Re: BF3 online hjælp

Indlægaf Defekto » 27. okt 2011 18:26

Jeg kan heller ikke joine dem. Spiller noget andet så.....
Defekto
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: BF3 online hjælp

Indlægaf Nordstrand » 27. okt 2011 19:08

De gange jeg har prøvet kunne jeg ikke spille Rush eller Conquest. Kun team deathmatch og det hakker helt vildt....
Nordstrand
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: BF3 online hjælp

Indlægaf butra » 11. nov 2011 09:29

det mærkelige er, at jeg sagtens selv kan spille online uden problemer. Hvis jeg spiller et spil, så kan min ven godt joine spillet og så kan vi spille sammen. Når vi starter et co-op spil, så loader den spillet super hurtigt. Når vi så går i gang, så går der ca.30 sek så mister vi forbindelsen....det gir sgu da ingen mening...?!?!?
butra
Niveau 1
 
Indlæg: 84



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron