Xboxlife forum

Hjælp mig med at finde denne sang!

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hjælp mig med at finde denne sang!

Indlægaf bager » 13. okt 2011 22:03

Hej allesammen! Er det nogen af jer, der ser Masterchef? Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvad programmets introsang hedder. Kan i hjælpe?
Billede
bager
Niveau 4
 
Indlæg: 561


Re: Hjælp mig med at finde denne sang!

Indlægaf Lancheis » 13. okt 2011 22:08


Lancheis
Niveau 4
 
Indlæg: 409
By: Randers


Re: Hjælp mig med at finde denne sang!

Indlægaf bager » 13. okt 2011 22:13

Lancheis skrev:

Tak for det hurtige svar, men det er desværre ikke dem jeg leder efter. Det er introsangen fra den danske udgave, jeg gerne vil have fingrene i :)
Billede
bager
Niveau 4
 
Indlæg: 561


Re: Hjælp mig med at finde denne sang!

Indlægaf KevinKes » 13. okt 2011 22:15

Hejsa!
Jeg kan ikke svare på stående fod, men jeg arbejder tilfældigvis på Masterchef-produktionen, og jeg kan da prøve at spørge én af klipperne imorgen, hvis du ikke finder svaret inden :)
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Re: Hjælp mig med at finde denne sang!

Indlægaf bager » 13. okt 2011 22:19

KevinKes skrev:Hejsa!
Jeg kan ikke svare på stående fod, men jeg arbejder tilfældigvis på Masterchef-produktionen, og jeg kan da prøve at spørge én af klipperne imorgen, hvis du ikke finder svaret inden :)
Hvor heldig kan man være :D Det lyder rigtig godt! Jeg tvivler på, at der er andre, der kan give mig svaret, da jeg selv har prøvet næsten alt for at finde denne sang :) Jeg venter spændt på i morgen så :)
Billede
bager
Niveau 4
 
Indlæg: 561


Re: Hjælp mig med at finde denne sang!

Indlægaf bager » 15. okt 2011 18:52

KevinKes skrev:Hejsa!
Jeg kan ikke svare på stående fod, men jeg arbejder tilfældigvis på Masterchef-produktionen, og jeg kan da prøve at spørge én af klipperne imorgen, hvis du ikke finder svaret inden :)

Har du fundet ud af det?
Billede
bager
Niveau 4
 
Indlæg: 561


Re: Hjælp mig med at finde denne sang!

Indlægaf C.C » 17. okt 2011 21:22

KevinKes skrev:Hejsa!
Jeg kan ikke svare på stående fod, men jeg arbejder tilfældigvis på Masterchef-produktionen, og jeg kan da prøve at spørge én af klipperne imorgen, hvis du ikke finder svaret inden :)


Med alt respekt for dit job, kunne du så ikke sabotere programmet, og resten af Tv3 ? :D
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron