Xboxlife forum

Problemer med at logge på Live og EA?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Problemer med at logge på Live og EA?

Indlægaf Ama » 12. aug 2011 07:38

Hejsa.

Jeg har siden igår aftes haft svært ved at logge ind på både min Xbox Live- og EA-konto. Enten tager det rigtig lang tid, eller også siger den bare fejl til sidst. De få gange jeg er kommet igennem og har startet en onlinekamp i FIFA, der har det bare lagget som sindsygt...

Jeg har en hvid Xbox 360 og en wireless adapter, begge købt for snart tre år siden. Under indstillinger i dashboard siger den at forbindelsen til min router er i top.

Hvad kan alt dette skyldes? Hvad kan jeg gøre? :mrgreen:
Billede
Ama
Niveau 2
 
Indlæg: 149


Re: Problemer med at logge på Live og EA?

Indlægaf Ama » 12. aug 2011 16:56

Anyone? Jeg vil virkelig gerne tærske nogle i FIFA :-)
Billede
Ama
Niveau 2
 
Indlæg: 149


Re: Problemer med at logge på Live og EA?

Indlægaf Your Nemesis DK » 12. aug 2011 17:00

Ama skrev:Hejsa.

Jeg har siden igår aftes haft svært ved at logge ind på både min Xbox Live- og EA-konto. Enten tager det rigtig lang tid, eller også siger den bare fejl til sidst. De få gange jeg er kommet igennem og har startet en onlinekamp i FIFA, der har det bare lagget som sindsygt...

Jeg har en hvid Xbox 360 og en wireless adapter, begge købt for snart tre år siden. Under indstillinger i dashboard siger den at forbindelsen til min router er i top.

Hvad kan alt dette skyldes? Hvad kan jeg gøre? :mrgreen:


Det kan skyldes dette :

MS har store problemer med nogle gamertags. Det har noget at gøre med den sidste dashboard opdatering. Ring til MS, så kan de finde ud at om du er en af dem, der har problemer. Spiller personligt selv på en anden account, da min egen overhovedet ingenting vil. De har desuden kun problemer her i DK, siger de....

Mvh Your Nemesis DK
Legends never die, they reload...

Play the game, not the GUIDE!!... LOOSERS!
Your Nemesis DK
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: Problemer med at logge på Live og EA?

Indlægaf Ama » 18. sep 2011 10:43

Lyder mærkeligt. Det blev faktisk godt igen af sig selv, men så sent som i sidste uge var den gal igen. Hvis der er problemer en gang til, så ringer jeg ind :)
Billede
Ama
Niveau 2
 
Indlæg: 149



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron