Xboxlife forum

HJÆLP!!!

Har du brug for hjælp, så spørg her.

HJÆLP!!!

Indlægaf TigerKasper » 3. apr 2011 20:22

Jeg skal have noget hjælp med noget microsoft svineri???

Jeg skulle lige på min netkonto og tjekke noget med pengene, og så ser jeg at microsoft har trukket 208 kroner over 3 gange. Jeg ved ikke selv hvad fanden de har trukket det for og jeg vil meget gerne ved det. Nogen der ved hvordan man finder ud af hvad man har brugt dem på? eller om man kan få dem tilbage eller en erstatning????? HJÆLP HURTIGT.....
TigerKasper
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: HJÆLP!!!

Indlægaf Mr. Aggiz » 3. apr 2011 20:24

har du på et tidspunkt købt Guld abonnement på din Xbox 360?
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Re: HJÆLP!!!

Indlægaf Stoffer » 3. apr 2011 20:25

Jeg ville ringe til support og spørge om det
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Re: HJÆLP!!!

Indlægaf TigerKasper » 3. apr 2011 20:28

Ja det har jeg.

Kender du nummert??
TigerKasper
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: HJÆLP!!!

Indlægaf Gamemakerman » 3. apr 2011 20:32

Kan lige starte med at sige at det på ingen måde er noget svineri fra Microsofts side, men nærmere lyder det som om at det er dig selv der ikke har sat dig ind i situationen. Når du køber et Guld abonnoment via et kreditkort på Xbox Live så nævnes det at abonnomentet automatisk fornyes. Du kan ikke få disse penge tilbage, da du igennem den oprindelige aftale har sagt ja til at du er opmærksom på at varen ikke kan refunderes.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Re: HJÆLP!!!

Indlægaf TigerKasper » 3. apr 2011 20:36

Hvordan får jeg så det fra? men ja det er nok mig men nu vil jeg bare gerne have det lorte system væk igen?
TigerKasper
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: HJÆLP!!!

Indlægaf BuBubbi » 3. apr 2011 20:37

Endnu en der ikke læser før de trykker "Accepter". :)
Der er nok ikke meget du kan gøre.
Du må ringe til dem, og opsige automatisk fornyelse, og så fremover købe dit gold på nettet i stedet.
Det er meget billigere.
Billede
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: HJÆLP!!!

Indlægaf TigerKasper » 3. apr 2011 20:44

Jeg skulle bare lige have en månedende, og så har de så lige taget ca 300 kroner, bare fordi de har lavet sådan et lorte system. De røv raner os på en måde, lige meget hvad fanden i siger.
TigerKasper
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: HJÆLP!!!

Indlægaf kofoed » 3. apr 2011 20:48

Det er helt normalt når man køber sådan nogen månedlige ting som dette, at man sig skal opsige det, så forstår ikke det kommer så meget bag på dig.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: HJÆLP!!!

Indlægaf TigerKasper » 3. apr 2011 20:50

jeg har ikke vist noget til sådan et "tilbud" de giver. Jeg er fandme også sur over at man ikke engang kan opsige det over nettet, nej du skal ringe helt ind til dem og bruge flere penge på det.....
TigerKasper
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: HJÆLP!!!

Indlægaf Gamemakerman » 3. apr 2011 20:51

TigerKasper skrev:Jeg skulle bare lige have en månedende, og så har de så lige taget ca 300 kroner, bare fordi de har lavet sådan et lorte system. De røv raner os på en måde, lige meget hvad fanden i siger.


Automatisk fornyelse af abonnomenter til diverse ting er langt fra noget nyt og jeg synes ikke man har noget reelt grundlag til at brokke sig, når man ikke læser den service aftale man indgår med det pågældende firma. De har ikke taget 300 kr dig på noget tidspunkt, de penge er trukket for at give dig den service du har skrevet dig op til. Deres handlinger går fuldkommen i overensstemmelse med den aftale du selv har sagt ja til.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Re: HJÆLP!!!

Indlægaf kofoed » 3. apr 2011 20:56

TigerKasper skrev:jeg har ikke vist noget til sådan et "tilbud" de giver. Jeg er fandme også sur over at man ikke engang kan opsige det over nettet, nej du skal ringe helt ind til dem og bruge flere penge på det.....


Det kan man skam også.

På xbox.com Min xbox -> Konti -> Opgrader/administrer konto, også er Automatisk fornyelse der, som man kan tage fra eller til.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: HJÆLP!!!

Indlægaf pac1994 » 3. apr 2011 20:59

Men det er stadig irriterende at microsoft ikke gør mere ud af at informere folk om deres abonnent da det ikke er de fleste der ved det :)
pac1994
Niveau 5
 
Indlæg: 893


Re: HJÆLP!!!

Indlægaf TigerKasper » 3. apr 2011 21:00

Jeg kan ikke rigtigt se hvor du slår det til og fra henne?
TigerKasper
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: HJÆLP!!!

Indlægaf TigerKasper » 3. apr 2011 21:02

Jeg er godt nok kommet derind men jeg kan ikke slå noget fra? jeg kan det her:
Gold – 12 måneder kr 499,00
Gold – 1 måned kr 59,00
Indløs kode
ikke andet?
TigerKasper
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron