Xboxlife forum

Xbox internet gennem pc

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Xbox internet gennem pc

Indlægaf Anderspagh17 » 12. dec 2010 19:23

Hej..

Nu har jeg i mange dage rodet igennem forskellige youtubevideoer og hjemmesider, som fortæller mig hvordan jeg får internet til min xbox gennem min pc. Der har været forskellige fejl hele tiden, og når jeg retter dem, kommer der bare en ny fejl, som jeg ikke ved hvordan man ordner..

For kort tid siden fik jeg gjort sådan at xbox'en kunne finde netværk, men ikke komme på internet.. Så ændrede jeg noget med DNS, som skulle få det hele til at virke.. men nu står der i min LAN-forbindelse at der er ingen eller næsten ingen forbindelse, så nu kan min xbox ikke engang finde netværk igennem Ethernet kablet..

Jeg har alt med ip, DNS, osv. sat til automatisk, både på xbox og pc.. Jeg har windows XP.

Håber der er nogle som vil hjælpe mig med at starte fra bunden igen..

På forhånd tak..
Anderspagh17
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Xbox internet gennem pc

Indlægaf M60 » 12. dec 2010 19:36

Dette er min opsætning:

PC Opsætning:
Min trådløse netværksforbindelse er delt til 'LAN-forbindelse', som er den port jeg tilslutter Xboxen til. Det er meget vigtigt at dine routere ikke kører med den lokale IP i formatet 192.168.0.*. Du kan tjekke dette ved at åbne commando prompten(Start > Kør > cmd) og skrive ipconfig /all. Hvis din standard gateway er 192.168.0.* skal du følge din routers manual til at ændre det til eksempelvis 192.168.1.*
Derudover er der ikke gjort noget ved forbindelserne på PC'en.

Xbox Opsætning:
Alle instillinger er sat til automatisk.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Re: Xbox internet gennem pc

Indlægaf iDanish Soul » 12. dec 2010 19:56

Gå ind i din router og gendan den til fabriksindstillinger.
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Re: Xbox internet gennem pc

Indlægaf Anderspagh17 » 12. dec 2010 21:01

Min broders Macbook kører fint og er hurtig at "sætte op" til net.. Men det er ikke altid den er hjemme, så derfor prøvede jeg med min egen.. skal man have 2 forskellige indstillinger, bare fordi man skifter imellem dem :)?
Anderspagh17
Niveau 0
 
Indlæg: 2



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron