Xboxlife forum

Migration Kit

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Migration Kit

Indlægaf JFlindt » 24. nov 2010 11:08

Hej alle,

Igår aftes var en sørgelig aften... Sad og spillede 2-3 runder TDM i CoD Black Ops inden jeg gik i seng. I sidste runde (Hanoi) fik banen pludselig meget sjov grafik med en del rødt over det hele. Blandt andet blev mit Red Dot Sight fuldstændig ubrugeligt.

For at tjekke om det bare var et isoleret tilfælde slukkede jeg konsollen og tændte den igen. Denne gang var billedet på fjernsynet helt sort men jeg kunne høre lyden fra menuen (konsollen er tilsluttet et gammelt TV med Scart i mit gaming room).

Jeg prøvede at tage AV kablet fra og skifte Scart indgang på fjernsynet men uden held. Derfor tog jeg konsollen med ind i stuen og prøvede både component indgangen og scart på min fladskærm men nu er der hverken billede eller lyd mere.

Jeg er nået frem til at det nok var det for denne gang med min gamle 20GB Xbox Pro - den er også over 4 år gammel og har overlevet 2 x RROD.

Så nu skal jeg have købt mig en ny - jeg forestiller mig en Elite eller den nye 250GB Slim - men min største bekymring er at få rykket alle mine saves, arcade games osv over på en ny konsol - hvad kræver det af mig?

Såvidt jeg kan se på nettet kræver det et Data Migration Kit man kan bestille ved MS, men jeg kan forestille mig der er god ventetid på et sådan sæt, så er der nogen her der har et Data Migration Kit man enten kunne købe eller låne?

Sidste men ikke mindst vil jeg gerne høre lidt om hvad der skal til for at bruge Data Migration Kit? Er det nok at sætte min gamle HDD til kittet?

Grunden til jeg spørger er at det bliver lidt svært hvis den gamle konsol skal bruges når jeg ikke har noget billede.

Alt (konstruktiv) input vil være påskønnet.
JFlindt - Gaming og iPhone "freak"

-=PS3 500GB / PS2 / X360 S / XBOX / GC / N64 / SNES / NES / MasterSystem / MegaDrive / Saturn=-
JFlindt
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Migration Kit

Indlægaf BuBubbi » 24. nov 2010 11:10

I stedet for at bruge penge på et migration kit, så kan du også bruge en USB pind..
Har du ikke en kammi med den gamle Xbox model?
Så smider du harddisken over i den, overfører de savegames du skal bruge til USB pinden,
og derefter kopiere du dem så ind på din nye slim.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Migration Kit

Indlægaf JFlindt » 24. nov 2010 11:16

Bubbibubbi skrev:I stedet for at bruge penge på et migration kit, så kan du også bruge en USB pind..
Har du ikke en kammi med den gamle Xbox model?
Så smider du harddisken over i den, overfører de savegames du skal bruge til USB pinden,
og derefter kopiere du dem så ind på din nye slim.


Vil det også virke med Arcade Games, add-ons osv?

Er især vigtigt jeg får min Xbox Live profil med over, da 95% af den tid jeg bruger på Xbox bliver brugt online på Live (oftest CoD)
JFlindt - Gaming og iPhone "freak"

-=PS3 500GB / PS2 / X360 S / XBOX / GC / N64 / SNES / NES / MasterSystem / MegaDrive / Saturn=-
JFlindt
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Migration Kit

Indlægaf TerrificFalcon » 24. nov 2010 11:18

Arcade Games og lignende ting, som du har downloadet, kan du jo bare downloade igen. Men ja, det ville også virke med dem. En USB pind er klart den nemmeste løsning, :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 12 gæster

cron