Xboxlife forum

FIFA 11 ødelagt :-/

Har du brug for hjælp, så spørg her.

FIFA 11 ødelagt :-/

Indlægaf A-Rod » 3. okt 2010 12:30

Hej

Som mange sikkert ved udkom Fifa 11 forleden dag. I fredags købte jeg så Fifa 11. Spillede et par kampe på min Xbox 360 uden problemer.

Da kl. nærmer sig 16 tiden i lørdag vil jeg så spille lidt Fifa 11 igen. Jeg spiller Fifa 11 i ca. 1½ time, hvor efter min xbox siger en mærkelig lyd, og Fifa går i stå. Jeg slukker og prøver, at starte spillet op, men spillet virker ikke. Jeg tager spillet ud, og ser der er kommet en giga ridse hele vejen rundt om skiven. Jeg har haft min xbox i et par år, og har aldrig oplevet dette før. Jeg prøver så, at sætte en af mine andre spil i, og det virker uden problemer. Sætter så Fifa i igen, men det virker stadig ikke. :-/

Jeg ved sgu ikke hvad jeg skal gøre, fordi med den ridse er jeg næsten 112% sikker på de ikke vil give mig et nyt spil eller pengene igen.

Så er der nogle her på siden der har prøvet noget der minder om dette, og ved hvad jeg skal gøre? Skal jeg kontakte butikken jeg købte spillet, xbox eller ? :-

På forhånd tak.

A-Rod
A-Rod
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: FIFA 11 ødelagt :-/

Indlægaf Morten Skou » 3. okt 2010 13:01

EA har så vidt jeg husker en service, hvor man kan sende den ødelagte skive ind og betale x antal kroner, så får man et helt nyt spil :) Det står noget om det i manualen med mindre at de har ændret det.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: FIFA 11 ødelagt :-/

Indlægaf Kalle » 3. okt 2010 13:09

rigtig Skou men mener ikk det koster forbrugeren noget. EA skulle gerne erstatte spil og betale porto hvis bare det er inden for 90 dage.
Kalle
Niveau 3
 
Indlæg: 287


Re: FIFA 11 ødelagt :-/

Indlægaf BulletEyeDk » 3. okt 2010 14:39

Vedr Kalle's udsagn, så kan jeg bekræfte at man kan få en ny skive uden beregning hvis man vel og mærke kan fremsende kvittering (ikke ældre end 90 dage) sammen med den ridsede skive.

Jeg havde nogenlunde samme oplevelse med fifa 09 i sin tid... :)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA 11 ødelagt :-/

Indlægaf heinstach » 3. okt 2010 14:42

Prøv at installere det på harddisken. Det virkede fint for mig med NHL 09 i sin tid.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: FIFA 11 ødelagt :-/

Indlægaf EvilNinjaMoby » 3. okt 2010 18:08

EA skriver på deres site at de opkræver et administrationsgebyr på 100,- hvis det er Xbox'en som har beskadiget spillet...

Kilde (KLIK)

Måske har de ændret procedurer siden I andre har benyttet EA's service...
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Re: FIFA 11 ødelagt :-/

Indlægaf bager » 3. okt 2010 19:28

Du kan tage et smut forbi game. De sliber din disk, og så virker den igen - det koster kun 40 kr. :)
Billede
bager
Niveau 4
 
Indlæg: 561


Re: FIFA 11 ødelagt :-/

Indlægaf Moberg » 7. okt 2010 18:34

Dette problem opstår kun hvis man rykker rundt på sin box imens den læsser en disk. Og har også mistet spil på den måde. (Dog nåede jeg at installere på hard disken før det gik i stykker)
Billede
Moberg
Niveau 0
 
Indlæg: 8



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster

cron