Xboxlife forum

USB nøgle hjælp

Har du brug for hjælp, så spørg her.

USB nøgle hjælp

Indlægaf SealFox » 7. aug 2010 21:08

Jeg overvejer at købe en usb nøgle på 16gb
Kan jeg så godt overføre alle mine save games og spil som jeg har købt på xboxlive, eller er det kun save gamene jeg skal smide over på min usb nøgle også hente spilne ned igen?

Og recover gametaget?

Da jeg smider min 120gb på isteden for min 20 som jeg har kørt med længe.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Indlægaf FragBite » 7. aug 2010 21:11

Du smider jo bare profil og savegames over på din USB, og henter spillene igen på din nye konsol.

DLC og sådan skal alligevel hentes på ny i de fleste tilfælde da de er signet til en anden konsol.

Du kan også overføre DRM via Xbox.com hvis du har flere profiler eller så du kan bruge dit DLC på alle profiler ovre på din nye Xbox.

Men du kan ikke overføre spil og DLC til et USB stick, du skal installere/downloade på ny alligevel. Kan dog godt være at noget DLC vil virke ved overførsel. Men hos mig virkede Alan Wake The Signal f.eks. ikke.

Edit: Havde ikke set du kun skiftede HDD, så ignorer det med den nye Xbox.
FragBite
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf SealFox » 7. aug 2010 21:32

Så jeg skal bare smide save og gamertag over på min usb nøgle også hente mine dlc og spil jeg har købt igen?
Og er det så gratis at hente igen?

Kan disse 2 usb nøgler bruges?

http://www.edbpriser.dk/Product/Details ... pid=463145

http://www.edbpriser.dk/Product/Details ... pid=707669
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Indlægaf Gamemakerman » 7. aug 2010 21:35

Enhver plug & play USB nøgle vil fungere på Xbox 360, så længe de opfylder kravet om hvor lidt data der skal kunne være på den. Ja selv eksterne harddiske vil kunne virke, Xboxen kan bare ikke bruge mere end de 16gb.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf FragBite » 7. aug 2010 21:36

Jep, smid bare saves, gamerpictures, themes og profil over på din USB stick.

DLC, Arcade spil og det hele er gratis at hente igen :) Du kan bare gå ind under download history på din Box.

Jeg har selv Kingston Data Traveller 100 på 16gb, den virker perfekt til Xbox 360.
FragBite
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf SealFox » 7. aug 2010 21:41

Okay takker :D ville bare være sikker,

Og hvordan forgår det når jeg engang skal havde slime modellen?
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Indlægaf FragBite » 7. aug 2010 21:44

Med Slim modellen er det på samme måde :) Der kan du overføre det hele med dit usb stick. Så skal du selvfølgelig lige installere de spil du vil have på den harddisk, hente dit dlc og arcade spil igen.

Udover det kan man lave det der hedder DRM transfer, hvor du flytter alle dine licenser fra din gamle Xbox 360 (som er tilknyttet din profil). Men det kan du bare undersøge til den tid.

Hvis du køber det Kingston USB stick er du godt dækket ind.

Har lige brugt selv samme combo til at overføre ting til min nye Slim model :)
FragBite
Niveau 5
 
Indlæg: 995



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster