Xboxlife forum

HTC deisre

Har du brug for hjælp, så spørg her.

HTC deisre

Indlægaf SvAmP » 19. jul 2010 19:03

overvejer at købe en HTC deisre har læste en masse gode ting om den, men vil bare lige høre om der var nogle der har der og kan sige den er nice :P ?
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf Rechain » 19. jul 2010 19:10

Min søster har den og kan kun sige, køb den ;) du finder ingen bedre Android mobil p.t!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf thetof91 » 19. jul 2010 19:10

Har den! :P Og kan da godt sige den er nice :D
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Indlægaf CaioN » 19. jul 2010 19:13

Jeg har også en Desire og har ikke et sekund fortrudt mit køb... Da det er min første android / smartphone har jeg ikke så stort sammenlignings grundlag.. Hvorvidt den er bedre end en iphone er vist lidt af en religionskrig, men jeg er hvert fald rigtig godt tilfreds med min..
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Indlægaf caps-iii » 19. jul 2010 19:17

Jeg sidder også med en HTC Desire, og jeg er godt tilfreds med den. En virkelig lækker telefon!

GO GET IT!
Billede
caps-iii
Niveau 7
 
Indlæg: 2493


Indlægaf Butcher » 19. jul 2010 20:00

Jeg har lige købt HTC Desire's lillebror HTC Wildfire. Den kan næsten alt det Desire kan, har bare lidt mindre skærm og det mindre processor kraft.. Men det er faktisk en Desire i lidt mindre format..

Det er også min første, og det er en knaldgo' begynder Touchmob..

Og så koster den kun det halve.. Du kan få den for 1899,- eller li' deromkring.!!
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Indlægaf kemad » 19. jul 2010 20:56

CaioN skrev:Jeg har også en Desire og har ikke et sekund fortrudt mit køb... Da det er min første android / smartphone har jeg ikke så stort sammenlignings grundlag.. Hvorvidt den er bedre end en iphone er vist lidt af en religionskrig, men jeg er hvert fald rigtig godt tilfreds med min..



Godt nok var det den første version - men jeg har lige opgraderet en Iphone til en Desire, og min ven sidder med de der Diamond nogen (kan ik huske hvem laver dem).

Kan kun varmt anbefale den - no regrets!! skide x9 tast systemet gør nogen gange jeg skriver de forkerte ord fordi jeg glemmer at rette .. men sådan er det på ALLE smartphones medmindrer du bruger computer tastatur formaten :P

Har også hørt flere sige at Android er det bedste i øjeblikket .. og af android telefoner er Desiren den bedste pt :)
kemad
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Indlægaf Butcher » 19. jul 2010 21:30

kemad skrev:
CaioN skrev:Jeg har også en Desire og har ikke et sekund fortrudt mit køb... Da det er min første android / smartphone har jeg ikke så stort sammenlignings grundlag.. Hvorvidt den er bedre end en iphone er vist lidt af en religionskrig, men jeg er hvert fald rigtig godt tilfreds med min..



Godt nok var det den første version - men jeg har lige opgraderet en Iphone til en Desire, og min ven sidder med de der Diamond nogen (kan ik huske hvem laver dem).

Kan kun varmt anbefale den - no regrets!! skide x9 tast systemet gør nogen gange jeg skriver de forkerte ord fordi jeg glemmer at rette .. men sådan er det på ALLE smartphones medmindrer du bruger computer tastatur formaten :P

Har også hørt flere sige at Android er det bedste i øjeblikket .. og af android telefoner er Desiren den bedste pt :)


Ja det er rigtigt nok, men hvis man ikke vil ofre en bondegård, så kan man jo starte med Wildfire. Den er et GLIMRENDE alternativ.. :D
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Indlægaf Rechain » 20. jul 2010 14:43

Der er nogen forskelle i hardwaren, men ellers er det egentlig hovedsageligt hvilket design man bedst kan lide :) en af mine venner valgte Legend pga. designet, istedet for at vente på Desire (som han ikke rigtig ku lide designet på) og må give ham lidt ret mht. dét design.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf kemad » 20. jul 2010 14:56

Rechain skrev:Der er nogen forskelle i hardwaren, men ellers er det egentlig hovedsageligt hvilket design man bedst kan lide :) en af mine venner valgte Legend pga. designet, istedet for at vente på Desire (som han ikke rigtig ku lide designet på) og må give ham lidt ret mht. dét design.

/Rechain


Design er nemlig meget af det .. og den bue i bunden af legend synes jeg var åh så grim :p

Man kan også købe på afbetaling nu om dage hvis man ikke har pengene og insistere på en af de store nye..
kemad
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Indlægaf Divi » 20. jul 2010 14:57

Har også en Desire og det er min første smartphone, som klart kan anbefales.
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf Rechain » 20. jul 2010 14:57

Hehe :D ja, så det handler i bund og grund om hvilket design man foretrækker.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf jQrgensen » 20. jul 2010 15:36

Har selv købt en Legend og har samme tid haft mulighed for at lege lidt med en Desire. Det er ikke kun designet der adskiller de to telefoner. Desire er lige en tand hurtigere grundet hurtigere processoren. Dette kan især mærkes på surfdelen af telefonen. Men telefonerne ligger så meget op ad hinanden på pris og funktionalitet, så det er næsten ligemeget hvilken du køber. Vil du have en mindre telefon der har designet med sig - så er det legend, vil du have en lidt hurtigere mobil med større skærmen - er det en Desire.

Jeg ville råde dig lidt til at kigge på Samsung Galaxy, har endnu ikke prøvet den, men den bliver rost til skyerne af diverse tests!
jQrgensen
Niveau 4
 
Indlæg: 458


Indlægaf Rechain » 20. jul 2010 15:50

Samsung Galaxy kører vist også med Android 2.2? Ellers husker jeg vist forkert :)
Dog ville jeg nok stadig foretrække en HTC når det er android.

Må dog sige at designet på Samsung Galaxy ser okay ud > http://www.androidmobil.dk/samsung-gala ... a-samsung/ <
Lagde mærke til de også havde en S udgave af Galaxy > http://www.samsung.com/dk/current/campa ... index.html <

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf The Emobasher » 20. jul 2010 17:37

Rechain skrev:Samsung Galaxy kører vist også med Android 2.2? Ellers husker jeg vist forkert :)
Dog ville jeg nok stadig foretrække en HTC når det er android.

Må dog sige at designet på Samsung Galaxy ser okay ud > http://www.androidmobil.dk/samsung-gala ... a-samsung/ <
Lagde mærke til de også havde en S udgave af Galaxy > http://www.samsung.com/dk/current/campa ... index.html <

/Rechain
S udgaver bliver lavet af alt pt :D
Billede
The Emobasher
Niveau 3
 
Indlæg: 233


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron