Xboxlife forum

Kan ikke connecte til live. Er boxen gået i stykker?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Kan ikke connecte til live. Er boxen gået i stykker?

Indlægaf mainPR0totype » 26. maj 2010 15:29

Som topic antyder, kan jeg simpelthen ikke connecte til live. Jeg ved ikke hvad der er gået galt, jeg har ikke ændret på noget, men pludseligt vil den ikke connecte. Den siger der allerede er fejl ved Xbox->Internet. Det samme internet virker fint hos PC'en, og det har virket på boxen til for en uges tid siden. Har I nogle forslag? - Jeg regner ikke med at det har noget med NAT'en at gøre, da jeg egentlig ikke har ændret på nogle settings.

Mvh Alexander
mainPR0totype
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf JcKiiNG » 26. maj 2010 16:11

har du prøvet og genstarte din router?
kæmpe meloner og lang banan
JcKiiNG
 
Indlæg: 556


Indlægaf mainPR0totype » 26. maj 2010 16:27

JcKiiNG skrev:har du prøvet og genstarte din router?


det kan du tro :)
mainPR0totype
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf pgrundl » 26. maj 2010 17:44

Har du checket, om din xbox får tildelt en IP? Det kan jo være, at din udbyder har startet noget MAC filter (hvor man skal registrere sine enheder online).

Husk også at prøve med samme ledning, når du sætter din PC til for at teste. Ledninger kan også gå i stykker.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf mainPR0totype » 26. maj 2010 17:58

pgrundl skrev:Har du checket, om din xbox får tildelt en IP? Det kan jo være, at din udbyder har startet noget MAC filter (hvor man skal registrere sine enheder online).

Husk også at prøve med samme ledning, når du sætter din PC til for at teste. Ledninger kan også gå i stykker.


Det er den samme ledning jeg har brugt til begge ting :)
Jeg har ikke checket om den får tildelt en IP, men det har virket indtil for en uges tid siden. Hvordan checker man det? :D
mainPR0totype
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf makta » 26. maj 2010 18:23

Har du tændt Xbox'en? Du tænder den ved at trykke på 'tænd'-knappen. Billede
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2184


Indlægaf pgrundl » 26. maj 2010 18:27

pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf mainPR0totype » 26. maj 2010 18:49

makta skrev:Har du tændt Xbox'en? Du tænder den ved at trykke på 'tænd'-knappen.
Kræver det ikke en strømadapter? Hvor for man fat i sådanne nogle, jeg fik ikke én med da jeg købte den?! :S

Desuden, er 'tænd'-knappen den knap der ligner en power-button eller er det den med en, nærmest, pil på?
Og hvordan får man billedet fra xbox-en til skærmen?
mainPR0totype
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Henrik_bj » 26. maj 2010 19:38

Hvis du har Fiberbredbånd fra EnergiMidt, så har de ændret adgangs klienten, eller rettere fjernet den.. Så hvis du har det internet er det højest sandsynligt derfor! ;)
Henrik_bj
Niveau 2
 
Indlæg: 118



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron