Xboxlife forum

Red Ring of Death

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Red Ring of Death

Indlægaf M10Z » 28. apr 2010 15:34

er der nogen i sønderjylland som kan finde ud af at fixe den røde ring vil gerne betale , ps bor i tønder kommune
M10Z
Niveau 1
 
Indlæg: 76


Indlægaf spif2001 » 28. apr 2010 15:37

Hvis den er under 3 år gammel, reparerer MS den gratis. Hvis den er ældre reparerer de den for penge (dog så dyrt at det kan betale sig at købe en Arcade model).

Nummeret til MS står på forsiden.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Mogwai » 28. apr 2010 15:38

MS kan gøre det gratis, med midre du har en X360 som er fra urtiden.

Telefonnr. står på Xboxlife's forside.

Edit: Dooah. For langsom :P
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Beatwolf » 28. apr 2010 15:43

det var vist ikke helt det manden spurgte om.
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf Butcher » 28. apr 2010 15:53

Jeg har en M8 som har forsøgt på alverdens ting, både håndklæde tricket og han har også købt det såkaldte "Clamp-set" hvor du skifter nogle skiver og ting og sager ud.

Men alt er kun midlertidigt, HVIS det overhovedet virker ;)

Hvis du ikke har mere garanti, eller der er fiflet ved den så er det bedste at gøre, at købe en ny. ALT andet er bare at forlænge smerten, OG udgifterne ;)
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Indlægaf M10Z » 28. apr 2010 15:55

Beatwolf skrev:det var vist ikke helt det manden spurgte om.


tak fordi du er dig

ja han har ret
jeg har allerede spurgt xbox support og min xbox var for gammel
saa please hvis i kender nogen der kan fixe det eller en butik saa skriv et link eller noget andet bare jeg kan komme i kontakt med dem
og helst i sønderjylland
M10Z
Niveau 1
 
Indlæg: 76


Indlægaf M10Z » 28. apr 2010 15:59

Butcher skrev:Jeg har en M8 som har forsøgt på alverdens ting, både håndklæde tricket og han har også købt det såkaldte "Clamp-set" hvor du skifter nogle skiver og ting og sager ud.

Men alt er kun midlertidigt, HVIS det overhovedet virker ;)

Hvis du ikke har mere garanti, eller der er fiflet ved den så er det bedste at gøre, at købe en ny. ALT andet er bare at forlænge smerten, OG udgifterne ;)


jeg tror du har ret fordi jeg er bange for at jeg alligevel ender med at skulle reparerer den igen og igen men synes du saa at jeg skal købe en Xbox 360 Elite , den maa da vel have det bedre end min standard xbox 360 med red ring of death , men i maa indrømme at den har holdt godt hele 2.5 aar og jeg har regnet ud til at den har kostet mig lidt om dagen
M10Z
Niveau 1
 
Indlæg: 76


Indlægaf Butcher » 28. apr 2010 16:17

Tror det bedste du kan gå efter (gør jeg ihvertfald selv, da jeg også skal have mig en ny en) er en Jasper model.

Det skulle være den, med det nyeste bundkort, og også den med det laveste strømforbrug, så derfor skulle chancen gerne minimeres, med hensyn til RROD eller andre fatale fejl. :)

Om det er en Arcade, pro, Elite eller super Elite tror jeg sådan set er lige gyldigt, da det er indmaden det kommer ind på. Så gå efter Jasper modellen.!!!
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Indlægaf M10Z » 28. apr 2010 16:30

hvad er en japser model
M10Z
Niveau 1
 
Indlæg: 76


Indlægaf Butcher » 28. apr 2010 16:32

M10Z skrev:hvad er en japser model


He he ikke Japser model (selvom de nu er lækre nok ;) )

Men en JASPER model xbox360..

Ved ik` om jeg må linke til den side her.. : http://railgun.newz.dk/saadan-finder-du ... r-xbox-360

Sender den lige til dig på PB også.!
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron