Xboxlife forum

Ny mobil!

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Ny mobil!

Indlægaf DK Anders » 26. mar 2010 16:17

Hejsa og god påske.

Nu er tiden inde til at mobilen, skal udskiftes.

Jeg har kigget lidt på en iPhone 3GS, men er ikke sikker på, om den er alle pengene værd. Jeg er vant til Nokia-telefoner.

Forslå noget! :D

M.vh. Anders
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Indlægaf expose » 26. mar 2010 16:25

Du har allerede svaret. iPhones har for evigt ændret mit syn på mobil verdenen! Det kan godt være den på nogle punkter er lukket og apple håndhæver den lige lovligt meget. Jeg syntes virkelig alt fra designet til hardwaren er fantastisk. Og så den skærm! Fuck en lækker telefon.

Ellers er den nye HTC Legend vidst også ret fed. Men apple hele vejen! ;)
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf Fresssh » 26. mar 2010 16:31

Findes der overhovedet andre mobiler end Iphone ?
X-Lan Summer 2009
Fresssh
Niveau 1
 
Indlæg: 95


Indlægaf MarkAall » 26. mar 2010 16:38

må hoppe med og sige iphone :) selv om jeg ikke er en apple freak hehe, men den mobil er bare for nice.
Der kommer dog også S/E X10 i næste uge har jeg hørt :) den virker også rigtig lækker, og så køre den med android systemmet
MarkAall
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Indlægaf DK Anders » 26. mar 2010 16:42

Ok. Men hvad koster sådan en iPhone???
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Indlægaf Doc Polak » 26. mar 2010 16:42

Gå efter hvad du skal bruge.
F.eks kan jeg ikke bruge en appel, da jeg tit skal tage billeder hvor et 3mp kamera overhovedet ikke er nok. :)

Så går for det meste efter gode kamera telefonener fra SE.

Så lidt svært at sige. Kommer jo an på hvad man bruger og skal bruge sin telefon til.
Doc Polak
 


Indlægaf Elgaard » 26. mar 2010 16:51

DK Jakob skrev:Gå efter hvad du skal bruge.
F.eks kan jeg ikke bruge en appel, da jeg tit skal tage billeder hvor et 3mp kamera overhovedet ikke er nok. :)


3mp kan sagtens give et godt billede - det er et spørgsmål om ordenlig optik. Hvis billeder er så vigtige, hvorfor så ikke købe et ordenligt kamera i stedet? Indrømmet, iPhones kamera er ikke ret meget værd, men heller det er SE som sådan heller ikke, sammnelignet med et ordenligt kamera.

Jeg vil også kaste min stemme efter iPhone. Rigtig lækker telefon, har endnu ikke set noget der kan få mig til at udskifte min.


DK Anders - Priserne varierer jo, alt efter hvad du vil binde dig til. Skriv lidt om hvor stort dit forbrug er...
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Indlægaf Doc Polak » 26. mar 2010 16:58

Elgaard skrev:
DK Jakob skrev:Gå efter hvad du skal bruge.
F.eks kan jeg ikke bruge en appel, da jeg tit skal tage billeder hvor et 3mp kamera overhovedet ikke er nok. :)


3mp kan sagtens give et godt billede - det er et spørgsmål om ordenlig optik. Hvis billeder er så vigtige, hvorfor så ikke købe et ordenligt kamera i stedet? Indrømmet, iPhones kamera er ikke ret meget værd, men heller det er SE som sådan heller ikke, sammnelignet med et ordenligt kamera.

Jeg vil også kaste min stemme efter iPhone. Rigtig lækker telefon, har endnu ikke set noget der kan få mig til at udskifte min.


DK Anders - Priserne varierer jo, alt efter hvad du vil binde dig til. Skriv lidt om hvor stort dit forbrug er...


Det er jeg skam godt klare over.
Men der er stor forskeld fra en 3mp telefon til en 8.1 cypershot telefon jeg lige har haft. :D

Ved godt man bare kan købe et ordenligt kamera. Men man kan ikke rende rundt med et kamera på arbejde og på skole for at tage billeder af de ting kan laver/skiller ad og tager billede for, hvordan det skal samles igen.

Men alt det med telefoner er jo stadig en smagssag, jeg kom så bare med hvad jeg syntes og spurgte hvad det var han søgte i en telefon.. :)

TT: Så kan jeg anbefale mobildebat.dk der er mange der ved RIGTIG meget om telefoner derinde. :)
Doc Polak
 


Indlægaf Noga » 26. mar 2010 17:16

Du skal helt klart købe en iPhone, Anders! Men du skal nok regne med du skal af med omkring 5000 kr, så du må vurdere om du synes det er pengene værd! :D

Jeg er skide glad for min! Selvom "WAUW!" følelsen forlængst er glemt, kommer der stadig nye og spændende Apps osv, som gør jeg synes telefonen er genial! :D
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Indlægaf thetof91 » 26. mar 2010 17:50

Vil sige at du skal vælge mobil ud fra hvad du skal bruge den til :)

Jeg personlig vil vælge en HTC Desire når den udkommer her snart :)

Der har lige været et andet topic om en der også skulle have ny mobil hvor folk har skrevet lidt om forskellige.. Så kunne være hvis du læste der du vil finde ud af lidt mere :)

http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=66907
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron