Xboxlife forum

hdmi stik/xbox

Har du brug for hjælp, så spørg her.

hdmi stik/xbox

Indlægaf SvAmP » 22. mar 2010 19:01

hej jeg har oplevet noget meget underligt de sidste par dage nogle gange når jeg er tændt min xbox kommer der ikke noget billede frem på skærmen før jeg tager stikkene ud og sætter dem i igen, men nu forsvinder billede også nogle gange fra xboxen, og fjernsynet bliver bare på kanal hdmi 3 men jeg kan sagtens styre min xbox selv om billede er væk ? har på fornemmelsen det er mit hdmi stik der er gået i stykker men synes også bare det lyder underligt at sådan et bare går i stykker? nogle der har prøvet det samme ?
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf Keras » 22. mar 2010 19:03

Nej har ikke prøvet det, men du kan med fordel købe et nyt hos Harald Skrald for 39kr. http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp ... &Grp=&n=10
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf Kesse » 22. mar 2010 19:30

At du mister billedet lyder som dengang min box "døde" - den døde nemlig ikke, men mistede billedet, mens lyden stadig var der.

Du skal bare sende den ind til Microsoft. (Dog kun hvis garantien stadig er indenfor de to år)
Kesse
Niveau 3
 
Indlæg: 266


Indlægaf SvAmP » 22. mar 2010 19:34

der er heller ingen lyd når billede forsvinder tror sku det nok er hdmi stikket der er gået i stykker
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf Kesse » 22. mar 2010 19:39

Tja, der er lidt blandede symptomer. Altså der er en fejl ved Xboxen, hvor man enten mister lyd, mister billede eller mister begge dele - det har intet med stikket at gøre.

Men hvis du har ødelagt dit HDMI kabel, må du da godtnok have rykket godt rundt med den? :S
Kesse
Niveau 3
 
Indlæg: 266


Indlægaf SvAmP » 22. mar 2010 19:44

lort :/ tror jeg venter med at sende den ind og håber den holder påsken over!

håber bare jeg måske har vært uheldig :P og det fixer sig selv men min xbox er også begyndt at fryse en del det sidste stykke tid :/
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf Kesse » 22. mar 2010 22:35

Tja, hvis den både fryser OG mister billede og lyd, så er der en ret stor risiko for, at det er helt galt, desværre. :(
Kesse
Niveau 3
 
Indlæg: 266


Indlægaf SvAmP » 22. mar 2010 23:09

ja okay hehe :P ved ikke hvor meget jeg skal ligge i det den fryser har 4 andre venner der også har xbox og deres fryser også ok tit.
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron