Xboxlife forum

NTSC J spil og DLC??

Har du brug for hjælp, så spørg her.

NTSC J spil og DLC??

Indlægaf Kegle » 23. feb 2010 17:39

Hey.. Jeg har været skide smart og anskaffet mig en NTSC J udgave af MAss effect 2 - ikke at det er noget problem ifølge denne side :http://gaming.wikia.com/wiki/Region_Free_Xbox_360_Games

men jeg har så læst et sted at det er muligt jeg ikke vil kunne bruge download content i spillet da det er PAL content vi får her i landet:S? Er der nogen der kan uddybe det, for det lyder meget mærkeligt i mine ører at dataen ligefrem skulle være anderledes? Mig bekendt var det kun skiven der var noget galt med?
Billede
Do not underestimate the power of the Cola-Bear!
Kegle
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Gajda » 23. feb 2010 17:59

Jeg er ret sikker på, at det ikke er noget problem.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf Kegle » 23. feb 2010 20:37

Super.. JEg tager altså chancen så og åbner kassen:)
Billede
Do not underestimate the power of the Cola-Bear!
Kegle
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Hertzblut » 24. feb 2010 07:21

Jeg mener MENER jeg købte DLC til PGR4 da det udkom. Det er også en NEST-J men regionsfri.

Så længe spillet selv er regionsfrit så tror jeg alle regioners DLC virker til det.
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf Gamemakerman » 24. feb 2010 07:29

Har selv købt Rock Band DLC til en NTSC regionskodet disc, på PAL storen og det fungerede helt fint. Jeg tror at alt DLC virker, så længe at spilkoden essensielt er den samme, de eneste forhindringer ville jo være hvis spillet f.eks. var 100% japansk eller at DLC'et man købte var købte igennem den tyske store.

Jeg tvivler dog stærkt på at du vil have problemer med dit DLC.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Kegle » 24. feb 2010 10:17

Super:) Mente nemlig også at begrænsningen udelukkende lå på disken hvis den var der:) Og jeg kan godt leve med at der er kinesisk skrift på mit cover:P Mange tak for hjælpen!
Billede
Do not underestimate the power of the Cola-Bear!
Kegle
Niveau 4
 
Indlæg: 590



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron