Xboxlife forum

H: Xbox fyser under login -What To Do???

Har du brug for hjælp, så spørg her.

H: Xbox fyser under login -What To Do???

Indlægaf Mr Durden » 8. feb 2010 22:06

Hej fellow Life're.

Står med et lidt underligt problem som jeg ikke før har hverken oplevet eller hørt om. Når jeg tænder min Xbox logger min profil automatisk ind til Xbox Live, men igennem de seneste 3 dage fryser den i dashboardet efter 3- 7 sekunder. Den er komplet handlingslammet og jeg kan intet gører andet end at slukke. Piller jeg netværksadapteren af og tænder op offine er der intet problem. Jeg har prøvet at koble den til internettet med kabel, men da var problemet det samme. Jeg har sågar fjernet ALLE kabler (Xbox, Internet, TV osv.) og omhyggeligt tilsluttet alt igen, men lige lidt hjalp det. Er der nogen af jer der er støt på et lignende problem eller måske bare har et fif eller en fix ide til hvad jeg skal stille op hører jeg meget gerne fra jer.

På forhånd tak.

/Mr Durden
Mr Durden
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf Athinira » 8. feb 2010 22:43

Jeg har ikke oplevet følgende før, men tjek lige en gang om du kan logge ind på din konto igennem deres hjemmeside - det kan jo være du er blevet suspenderet.
Athinira
Niveau 3
 
Indlæg: 294


Indlægaf Mr Durden » 8. feb 2010 23:03

Hmmm, tja, tanken havde ikke strejfet mig, men det er nu prøvet og der var intet problem. Jeg er virkelig helt lost.
Mr Durden
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf Athinira » 8. feb 2010 23:12

Du kan prøve at gendanne dit system på din xbox så.
Athinira
Niveau 3
 
Indlæg: 294


Indlægaf Mr Durden » 8. feb 2010 23:55

Det kunne være en mulighed. Har det nogle konsekvenser der er værd at vide på forhånd, så man ikke får andre ubehagelige overraskelser?

Tak for svar :-)
Mr Durden
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf Athinira » 9. feb 2010 13:25

Mr Durden skrev:Det kunne være en mulighed. Har det nogle konsekvenser der er værd at vide på forhånd, så man ikke får andre ubehagelige overraskelser?

Tak for svar :-)


Jeg har ikke prøvet at systemgendanne en xbox endnu, men jeg har gendannet en PS3. Der skete intet, al harddiskens indhold blev tilbage mens brugerfladen blev "gendannet".
Athinira
Niveau 3
 
Indlæg: 294


Indlægaf Mr Durden » 9. feb 2010 15:27

Nu er det også prøvet, men lige lidt hjalp det.

Lånte igår aftes min kærestes HDD, med hendes Online profil, for at se om jeg kunne logge ind med den fra min Xbox. Det var intet problem. I ren og skær frustration har jeg nu slettet min egen profil fra min Xbox, og håber nu at jeg kan "recover gamertag" fra Xboxlive.
Mr Durden
Niveau 2
 
Indlæg: 115



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron