Xboxlife forum

TV tænder og slukker

Har du brug for hjælp, så spørg her.

TV tænder og slukker

Indlægaf lassenr1 » 24. jan 2010 18:28

hejsa... har et problem med at mit tv tænder og slukker når jeg bruger min box, jeg bruger component kabel da det ikke har hdmi.... da jeg havde min gamle box var der ingenting i vejen og der brugte jeg hdmi.... kan det være component kablet den er gal med??? bruger os min ps3 på det tv og der er ingenting i vejen der... det er KUN når jeg bruger boxen.

håber på hjælp for det er ret belastende
lassenr1
Niveau 1
 
Indlæg: 91


Indlægaf JESPERCLAUSEN » 24. jan 2010 18:31

og du er sikker på det er tvet der tænder og slukker? altså .. det kunne også være billedet der slukker og tænder :)?
Billede
JESPERCLAUSEN
 
Indlæg: 1104


Indlægaf lassenr1 » 27. jan 2010 14:43

det er tv´et for det siger sådan en klik lyd som når jeg tænder det
lassenr1
Niveau 1
 
Indlæg: 91


Indlægaf ambrossen » 27. jan 2010 23:50

og du sidder ikk på fjernbetjeningen?
ambrossen
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Indlægaf DanniSemperfi » 28. jan 2010 05:04

Nogen tv laver også den klik lyd når de får billede. Eller når de mister billede.
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg


Indlægaf spif2001 » 28. jan 2010 07:22

Det skete også for mig, da jeg brugte component på mit gamle 32" LCD Philips tv. Ved ikke hvorfor.

Som regel hvis der pludseligt kom lyse farver - en hvid skærm, en ekplosion, et lynnedslag osv. - så forsvandt billedet kortvarigt, men vendte tilbage et par sekunder efter.

Jeg forsøgte med andre kabler og at lege med indstillingerne på tv'et. Intet hjalp.

Så fik jeg en ny Xbox med HDMI og et 37" LCD Philips tv med HDMI indgang, og nu er problemet væk.

Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at tage kontakt til dem, der har lavet dit tv, og spørge hvad du kan gøre. Det fik jeg nemlig aldrig gjort. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron