Xboxlife forum

Dødt disk drev?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Dødt disk drev?

Indlægaf Rotjen » 21. dec 2009 22:54

Heya Xbox Life

jeg er efterhånden ved at være pænt træt af Xbox360'eren. Jeg kan nævne mange ting jeg er utilfreds med, men i klikkede ikke på linket for at høre på mig bitche :)

Jeg tænder for min Xbox og fyrer Halo ODST i. Kort derefter sker der intet.
Den står bare der og siger "open tray" som om der ikke er noget i. "Whatever" tænker jeg og prøver igen, for hvem har ikke prøvet det før? (*host*PS3 ejere*host*) Intet hjælper det dog, så efter godt og vel 9 forsøg prøver jeg med et andet spil, derefter endnu et spil og igen og igen.
Jeg lægger den ned og prøver igen, men det hjælper sgu ikke...

Så nu spørger jeg jer:
Er der noget som helst jeg kan prøve at gøre ved den, eller er den fuck'd?

Hilsen Jacob
Rotjen
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Indlægaf Miaauw » 21. dec 2009 22:56

Den er fuck't
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Indlægaf Cerialbox » 21. dec 2009 22:58

Jeg ville ringe til Xbox support i morgen, hvis jeg var dig. Kan dog være de holder julelukket, ved jeg ikke.

Billede
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf DanishDove » 21. dec 2009 22:58

Til rep' med den.
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Indlægaf Rotjen » 21. dec 2009 23:02

Cerialbox skrev:Jeg ville ringe til Xbox support i morgen, hvis jeg var dig. Kan dog være de holder julelukket, ved jeg ikke.

Billede

Har jeg tænkt mig, men ville lige spørge til råds her først.

Har tjekket mine mapper igennem, og kan se at min garanti er præcis 34 dage over datoen... Håber dog på et mirakel, ellers opretter jeg sikkert snart en "K: EN FUCKIN' XBOX"-tråd.
Rotjen
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Indlægaf Cerialbox » 21. dec 2009 23:09

Rotjen skrev:
Cerialbox skrev:Jeg ville ringe til Xbox support i morgen, hvis jeg var dig. Kan dog være de holder julelukket, ved jeg ikke.

Billede

Har jeg tænkt mig, men ville lige spørge til råds her først.

Har tjekket mine mapper igennem, og kan se at min garanti er præcis 34 dage over datoen... Håber dog på et mirakel, ellers opretter jeg sikkert snart en "K: EN FUCKIN' XBOX"-tråd.


Nederen! Kan være at det er noget så simpelt som et løst kabel inde i maskinen (har ingen anelse), men hvis du åbner op for den så mister du RROD garantien som er på 3 år.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf Deuce BigaIow » 29. dec 2009 21:24

Jeg har prøvet det der og måtte sende den ind for den kunne sagtens spille de spil jeg havde downloadet men desværre ingen fra skive.
Jeg mener det er 500 danske dollars så henter de den og leverer den men ventetiden er ulide(r)lig.
Goddaw do.

Der er ikke noget som at drikke sig i hegnet over Xbox Live og bare pløkke løs.
Deuce BigaIow
Niveau 0
 
Indlæg: 24



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster

cron