Xboxlife forum

Hjælp Cod 4 mappack kode

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Indlægaf tue69 » 30. aug 2009 16:57

simonp3 skrev:okey....yay så spildte jeg lige en god haldelskommentar på JESPERKLAUSEN ffs


Og så husker vi naturligvis lige at bevare en god tone og samtidigt lige overveje om det nu egentligt er ovennævnte brugers skyld at koden ikke virker.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf simonp3 » 30. aug 2009 17:02

Hvad kan jeg gøre ved det? giv ham en dårlig?
Billede
simonp3
Niveau 6
 
Indlæg: 1673


Indlægaf TagEnKiks » 30. aug 2009 17:04

simonp3 skrev:Hvad kan jeg gøre ved det? giv ham en dårlig?

Tag en snak med ham og se om i kan finde ud af det over pb.

Ellers må du jo skrive en handelskommentar, at han har solgt noget som ikke virker.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf tue69 » 30. aug 2009 17:06

simonp3 skrev:Hvad kan jeg gøre ved det? giv ham en dårlig?


Selvfølgelig ikke - så vidt jeg ved fik du koden gratis så du har intet mistet.

Og manden har jo ikke vidst at koden virkede, så han har været i god tro.

Konklusion: Du skal ikke gøre noget.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf simonp3 » 30. aug 2009 17:14

ja men jeg har jo givet ham en god handelskommentar for ingenting
Billede
simonp3
Niveau 6
 
Indlæg: 1673


Indlægaf tue69 » 30. aug 2009 17:15

simonp3 skrev:ja men jeg har jo givet ham en god handelskommentar for ingenting


Du overlever nok ;)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf C.C » 30. aug 2009 17:18

tue69 skrev:
simonp3 skrev:Og manden har jo ikke vidst at koden virkede, så han har været i god tro.

Konklusion: Du skal ikke gøre noget.


Enlig burde han have undersøgt det først, vi andre sælger jo heller ikke spil som er mega ridset, unden have tjekket om det virker først. Så IMO burde handlen have været gået tilbage.
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf tue69 » 30. aug 2009 17:19

CrazyMonkey-dk skrev:Enlig burde han have undersøgt det først, vi andre sælger jo heller ikke spil som er mega ridset, unden have tjekket om det virker først. Så IMO burde handlen have været gået tilbage.


Prøv nu at høre her - han har ikke solgt den - han har givet den væk. Der er ingen handel - det er en gave.

Og hvordan vil du undersøge en redeem kode? Hvis du indtaster den for at teste om den er god nok, så indløser man den samtidigt.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf MopStyle » 30. aug 2009 17:20

Så er jeg da ligepludselig glad for jeg ikke betalte penge for den, som han oprindeligt ville have :)

Bondefanger.
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf tue69 » 30. aug 2009 17:21

MopStyle skrev:Så er jeg da ligepludselig glad for jeg ikke betalte penge for den, som han oprindeligt ville have :)

Bondefanger.


Styr dig - manden vidste jo ikke at den ikke virkede. Der er ingen mulighed for at teste det.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf MopStyle » 30. aug 2009 17:22

tue69 skrev:
MopStyle skrev:Så er jeg da ligepludselig glad for jeg ikke betalte penge for den, som han oprindeligt ville have :)

Bondefanger.


Styr dig - manden vidste jo ikke at den ikke virkede. Der er ingen mulighed for at teste det.

Kunne da være han selv havde prøvet, og så prøvet at sælge den efter han fandt ud af den ikke virkede. Men den måde han opføre sig på, skulle det da ikke undre mig.
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf JESPERCLAUSEN » 30. aug 2009 17:22

tue69 skrev:
CrazyMonkey-dk skrev:Enlig burde han have undersøgt det først, vi andre sælger jo heller ikke spil som er mega ridset, unden have tjekket om det virker først. Så IMO burde handlen have været gået tilbage.


Prøv nu at høre her - han har ikke solgt den - han har givet den væk. Der er ingen handel - det er en gave.

Og hvordan vil du undersøge en redeem kode? Hvis du indtaster den for at teste om den er god nok, så indløser man den samtidigt.


tak tue..
som sagt GAV jeg den væk for at være flink da jeg bare havde den liggende, jeg ville også havde GIVET den til mopstyle hvis han havde svaret lidt før, som i kan se i min profil er jeg rimelig NY til det med at handle men har INGEN dårlige handelskommentare indtil mopstyle føler sig SNYDT, tag nu lige og slap af, ikk! :evil: :evil: :evil:
JESPERCLAUSEN
 
Indlæg: 1104


Indlægaf JESPERCLAUSEN » 30. aug 2009 17:23

tue69 skrev:
CrazyMonkey-dk skrev:Enlig burde han have undersøgt det først, vi andre sælger jo heller ikke spil som er mega ridset, unden have tjekket om det virker først. Så IMO burde handlen have været gået tilbage.


Prøv nu at høre her - han har ikke solgt den - han har givet den væk. Der er ingen handel - det er en gave.

Og hvordan vil du undersøge en redeem kode? Hvis du indtaster den for at teste om den er god nok, så indløser man den samtidigt.


tak tue..
som sagt GAV jeg den væk for at være flink da jeg bare havde den liggende, jeg ville også havde GIVET den til mopstyle hvis han havde svaret lidt før, som i kan se i min profil er jeg rimelig NY til det med at handle men har INGEN dårlige handelskommentare indtil mopstyle føler sig SNYDT, tag nu lige og slap af, ikk! :evil: :evil: :evil:
JESPERCLAUSEN
 
Indlæg: 1104


Indlægaf simonp3 » 30. aug 2009 17:23

Faktisk så er koden egentlig kun på 20cifre...
Billede
simonp3
Niveau 6
 
Indlæg: 1673


Indlægaf JESPERCLAUSEN » 30. aug 2009 17:25

MopStyle skrev:
tue69 skrev:
MopStyle skrev:Så er jeg da ligepludselig glad for jeg ikke betalte penge for den, som han oprindeligt ville have :)

Bondefanger.


Styr dig - manden vidste jo ikke at den ikke virkede. Der er ingen mulighed for at teste det.

Kunne da være han selv havde prøvet, og så prøvet at sælge den efter han fandt ud af den ikke virkede. Men den måde han opføre sig på, skulle det da ikke undre mig.


du kunne ikke engang skrive en PB til mig inden du giver mig en dårlig handelskommentar?? tag dog og slap af man :O
JESPERCLAUSEN
 
Indlæg: 1104


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster

cron