Xboxlife forum

Super Mario Galaxy og Mario Kart?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Super Mario Galaxy og Mario Kart?

Indlægaf xxpihl » 2. maj 2009 21:32

Skal jeg købe spillene til min wii?



Jeg har slået dine to tråde sammen. - centric dk
Billede
xxpihl
Niveau 4
 
Indlæg: 580


Indlægaf TagEnKiks » 2. maj 2009 21:37

Ja.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Rechain » 2. maj 2009 21:56

Har ik Mario Kart, men Mario Galaxy har jeg en kort anmeldelse af :) det er alle pengene værd! Har gennemført det nu, sidste bossen altså :) der er stadig baner at klare.

> http://blogs.xboxlife.dk/rechain/3360 <

/Rechain
Senest rettet af Rechain 3. maj 2009 10:36, rettet i alt 1 gang.
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf xxpihl » 2. maj 2009 22:08

Tak Rechain, jeg er solgt, og det er Galaxy ogs' jeg køber det på mandag, forresten, hvis i vil skaffe billige spil, så køb på www.hmv.com det er en mega god side fra England, mega billigt grundet finanskrisen, og der er et giga udvalg af cd'er, spil, film osv.
Jeg kan derinde få Mario Kart inkl. rat & Galaxy for 580,- det er ogs' der jeg køber dem, og det er der jeg køber mine spil fremover :D
Billede
xxpihl
Niveau 4
 
Indlæg: 580


Indlægaf xxpihl » 2. maj 2009 22:38

Men hva med mario kart, er det et godt køb?
Billede
xxpihl
Niveau 4
 
Indlæg: 580


Indlægaf Mogwai » 2. maj 2009 23:29

xxpihl skrev:Men hva med mario kart, er det et godt køb?

Der er meget genbrug med hensyn til banerne. Der er kun få nye, mens der er mange gamle med som har fået makeover.

Generelt er spillet ikke særligt flot i forhold til hvad man kunne forvente på en Wii (og især ikke i forhold til Super Mario Galaxy) men det er stadig top notch underholdning. Rattet man får med er jo også en fin bonus, selvom jeg personligt ikke synes det er særligt godt at bruge.

Super Mario Galaxy er simpelthen genialt, og et meget flot spil. Hvis du kun skulle have ét spil til Wii'en nogenside, så er der ingen tvivl.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf xxpihl » 2. maj 2009 23:31

jeg har aldrig nogensinde spillet mario kart, så om det er de gamle baner der er med så det skuda ligegyldigt? :D
Skal jeg eller skal jeg ikk købe mario kart?
Billede
xxpihl
Niveau 4
 
Indlæg: 580


Indlægaf Mr.Tendo » 3. maj 2009 09:15

Køb Mario Kart Wii, det er meget fedt. Det har i gennemsnit fået 7/10 på forskellige spilsider ;)

Så du kan sagtens købe det.
Gamer Goal 2008 - 20XX ;)
100+ Spil gennemført på 1½ år !
Mr.Tendo
Niveau 5
 
Indlæg: 856


Indlægaf matthi » 3. maj 2009 10:25

køb det nuuuuuuuuuuu
i might be crazy, but i am also insane
matthi
Niveau 4
 
Indlæg: 624


Indlægaf krig » 3. maj 2009 11:35

købte selv mario kart til min Wii, og jeg har ikke fortrudt det, sørg for at købe et ekstra ret, det er sjovt at spillet det med en kammerat eller online
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Indlægaf xxpihl » 4. maj 2009 14:12

har bestilt begge spil på nettet :D
men der går heller ikk ret længe før jeg får købt en wii remote, og et rat..
Hvor kan man købe den billigeste remote + nunchuck? og følger der en snor og beskyttelsesoverslag eller hvad man kalder det :D i ved den der plastiktingest man sætter på remoten for at beskytte den..
Billede
xxpihl
Niveau 4
 
Indlæg: 580


Indlægaf krig » 4. maj 2009 14:46

yup den følger med..

købte en eksa wiimote hos amazon.co.uk det r en OK pris, men jeg ikke sikker på det er det billigeste sted
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron