Xboxlife forum

Hjælp til opsætning af wireless adapter.

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hjælp til opsætning af wireless adapter.

Indlægaf GarderNielsen » 18. feb 2009 17:18

Hey jeg har lige købt en trådløs adapter til xbox'en samt fået en trådløs router fra 3.
Jeg har fået forbindelse mellem routeren og boxen, men den kører kun på moderate forbindelse. Jeg har læst at hvis man vil have den bedste forbindelse så skal den kører på 802.11a men min kører på 802.11g

Hvordan ændre jeg det hvis jeg overhovedet kan..??

Jeg har prøvet at kigge igennem forskellinge link, men intet der passer til denne specifikke router, eller så er det bare fordi jeg er tykhovedet og ikke aner hvad jeg laver :(
GarderNielsen
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf Améndir » 18. feb 2009 18:23

Hvor har du læst det?

Bare lad det køre på g. Det er standarden pt.
Améndir
Niveau 6
 
Indlæg: 1513


Indlægaf centric dk » 18. feb 2009 18:26

802.11a er en amerikansk standard. Herovre bruger vi b/g/n(draft).
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Indlægaf GarderNielsen » 18. feb 2009 18:43

hmm okay.. så var det mig der var dum som en dør.. men hvordan kan jeg afhjælpe den kun er moderate?? Jeg har prøvet at følge opsætningen jævnfør en den natguide der er herinde.

Har været inde i ipsettings og oprette en særskilt ipadresse, sat subnet mask til den samme som på routeren og arrangeret gatewayen så den er lig med routerens, men stadig intet.. kun moderate connnection :( Jeg sikkert sagten kører på ethernet kabel men så har jeg smidt 600kr ud på den wireless adapter
GarderNielsen
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf GarderNielsen » 18. feb 2009 18:46

Det med hvor jeg havde læst angående 802.11a skulle være en bedre forbindelse, læste jeg i den folder der fulgte med til den wireless adapter.. osse på dansk. thats why i thought it
GarderNielsen
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf Niki Lauda DK » 19. feb 2009 09:36

Forbindelsen imellem de to antenner er ikke relevant i dit tilfælde !!!

Det er opsætningen på din router der er problemet !

Disse porte skal være åbnet : http://support.microsoft.com/kb/908874

Det hedder højst sandsynligt portforwarding i din routermenu
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf GarderNielsen » 24. feb 2009 21:31

Tror jeg har fundet der hvor jeg skal aktivere de der ports men den beder om en lan ip adresse sammen med.. Er det den som er blevet tildelt xboxen eller bare routeren?+ Jeg er virkelig idiot til det her
GarderNielsen
Niveau 1
 
Indlæg: 60



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster