Xboxlife forum

Dele savegames på 2 xboxe

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Dele savegames på 2 xboxe

Indlægaf MaviC » 28. nov 2008 21:10

Hey Xboxlife!
Jeg er den heldige ejer af 2 xboxe. Jeg skriver sådan set bare for at vide hvordan man nemmest kan bruge de samme savegames på begge xboxe? Så jeg kan spille et spil på en af dem, for så at gå ind og fortsætte på den anden :) ?

På forhånd tak
MaviC
Niveau 1
 
Indlæg: 52


Indlægaf LiquiDelta^ » 28. nov 2008 21:14

Pille harddisken af?
Billede
LiquiDelta^
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Indlægaf Cloudy » 28. nov 2008 21:18

Som Liqui skriver så flyt harddisken fra den ene til den anden box :)
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Indlægaf MaviC » 28. nov 2008 21:18

Tak for det ;) havde jeg sq ikke lige tænkt på :P hehe.. det er lidt nemmere end at bytte om på xboxen.... Andre forslag?? Havde måske håbet på at man kunne dele dem over netværket.. men det er nok ikke en mulighed?
MaviC
Niveau 1
 
Indlæg: 52


Indlægaf BulletEyeDk » 28. nov 2008 21:33

Køb et memorykort og læg dine saves og profil derover på...

Så kan du skifte memorykortet rundt som du lyster.

Jeg har ligesom dig også 2 xboxe og bruger ovennævnte løsning. Den ene er en Elite og det er som oftest den som spillene installeres på (efter NXE) Derfor troede jeg at man nemt og uden problemer kunne pille harddisken af og smide den på en anden xbox for så at spille det spil der var lagt ind på harddisken. (det er jo af og til, at jeg må rykke ind på kontoret for at spille på xboxen)

Men det kan man ikke :) - Når man installerer spil på sin harddisk skal de afvikles på den xbox hvorpå harddisken sad da man installerede.

Jeg nævner bare lige det sidste for dig hvis nu du havde tænkt på samme scenarie 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Indlægaf MaviC » 28. nov 2008 21:54

Okay. Har rent faktisk et memorycard... kan jeg nemt flytte min profil og savegames derover?
MaviC
Niveau 1
 
Indlæg: 52


Indlægaf PtOs » 29. nov 2008 03:41

mig og min ven vil gerne dele save game i Midnight Club LA.

Kan jeg smide min HDD på hans xbox, så den loader, og tage min af igen og sætte hans HDD på hans maskine igen hvor den så saver, og overwriter hans save?
For a second, im wreckin'
I got you double checkin'
PtOs
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Indlægaf susperia » 29. nov 2008 08:52

jamen der fik jeg da også besvaret et spørgsmål som jeg ville have oprettet en tråd om.

Vidste nemlig ikke om man kunne skifte harddisk uden problemer.
Så jeg kan også sige tak for hjælpen :)
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Indlægaf PtOs » 29. nov 2008 12:03

PtOs skrev:mig og min ven vil gerne dele save game i Midnight Club LA.

Kan jeg smide min HDD på hans xbox, så den loader, og tage min af igen og sætte hans HDD på hans maskine igen hvor den så saver, og overwriter hans save?


.... har brug for lidt hjælp :)
For a second, im wreckin'
I got you double checkin'
PtOs
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Indlægaf BulletEyeDk » 29. nov 2008 15:26

Jeg ville ikke turde skifte harddisken når xboxen er tændt, jeg ved en pc's harddisk ville kunne gå i stykker af det men om det også et tilfældet med en xbox harddisk skal jeg ikke kunne sige.

Jeg mener også, at et savegame binder sig til det givne gamertag som er brugt når der gemmes. Men det er jeg ikke helt sikker på.

Du kan afprøve om det virker ved at smide det savegame over på et memorykort og så overføre det til din harddisk.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron