Xboxlife forum

Xbox 360 Arkade BOX Manglende Arkade spil?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Xbox 360 Arkade BOX Manglende Arkade spil?

Indlægaf StofaDK » 3. nov 2008 18:41

Hej ville hore om der var nogen der kunne haelpe lidt her. Min lille bror har lige kobt en Xbox 360 Arkade version med det tilbud i EB hvor man kan bytte en ps2 til en Arkade. Men der er kun 1 spil med i pakken sa ringede vi ned i EB de sagde man selv skulle downloade det, det proved vi sa men man kan kun hente en trial version. Hvad gor man sa?
StofaDK
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf centric dk » 3. nov 2008 18:46

Jeg har slettet dit andet indlæg. Der er jo ikke grund til to ens.



Kan du give et link til det pågældende tilbud. Ellers kan det være svært at hjælpe hvis man ikke kender alle tilbud ;)
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Indlægaf StofaDK » 3. nov 2008 18:48

centric dk skrev:Jeg har slettet dit andet indl�g. Der er jo ikke grund til to ens.



Kan du give et link til det p�g�ldende tilbud. Ellers kan det v�re sv�rt at hj�lpe hvis man ikke kender alle tilbud ;)

Hov var os en fejl ;)
http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=46884
Her er tilbudet
StofaDK
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf toa_boa » 3. nov 2008 18:52

Et tip - du skal lede Xbox pap-kassen rigtigt godt i gennem. DVD'en med arkadespillene ligger ret godt gemt væk.

Udfra billedet ligner det fuldstædigt de normale arkade-kasser bare med et ekstra spil. DVD'en med arkadespillene er ovenikøbet afbilledet

Den er der garanteret i æsken! Vi købte arkade for ganske kort tid siden og der var nu en fin lille DVD med arkadespillene på, selvom jeg også troede at der måtte lige nogle koder der kunne bruges online.
toa_boa
Niveau 1
 
Indlæg: 90

Brugeravatar

Indlægaf StofaDK » 3. nov 2008 18:56

toa_boa skrev:Et tip - du skal lede Xbox pap-kassen rigtigt godt i gennem. DVD'en med arkadespillene ligger ret godt gemt v�k.

Udfra billedet ligner det fuldst�digt de normale arkade-kasser bare med et ekstra spil. DVD'en med arkadespillene er ovenik�bet afbilledet

Den er der garanteret i �sken! Vi k�bte arkade for ganske kort tid siden og der var nu en fin lille DVD med arkadespillene p�, selvom jeg ogs� troede at der m�tte lige nogle koder der kunne bruges online.

Jeg har lige haft skilt kassen helt fuldst�ndig af og samlet den igen men ingen dvd :(
StofaDK
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf StofaDK » 4. nov 2008 12:46

Har fundet den nu :P den lagde gemt i den ene spil kasse ;)
StofaDK
Niveau 0
 
Indlæg: 20



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron