Xboxlife forum

Private chat med mere end to personer

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Private chat med mere end to personer

Indlægaf Kourosh » 13. sep 2008 06:11

Mig og to af mine venner har en Xbox 360, men vi har ikke de samme spil ligenu. Når vi skal snakke sammen bliver alle tre personer nød til at have to chats åben. Er der nogen måde man kan være flere end 2 personer i en private chat?
Kourosh
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Re: Private chat med mere end to personer

Indlægaf MopStyle » 13. sep 2008 06:26

I bliver nødt til at vente til Efterårs opdateringen. Når den er udkommet bliver det muligt at chatte op til 8 personer i et enkelt rum. Indtil da kan man ikke.
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf Kourosh » 13. sep 2008 08:24

nå, ok.
Kourosh
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Re: Private chat med mere end to personer

Indlægaf Da Senzai » 13. sep 2008 08:29

MopStyle skrev:I bliver nødt til at vente til Efterårs opdateringen. Når den er udkommet bliver det muligt at chatte op til 8 personer i et enkelt rum. Indtil da kan man ikke.


Ved du om, at er muligt at gøre mens man spiller? Det ville jo være lidt snyd, hvis man kan det i et spil som Chromehounds, der fokuserer så meget på communication.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Private chat med mere end to personer

Indlægaf MopStyle » 13. sep 2008 08:33

Da Senzai skrev:
MopStyle skrev:I bliver nødt til at vente til Efterårs opdateringen. Når den er udkommet bliver det muligt at chatte op til 8 personer i et enkelt rum. Indtil da kan man ikke.


Ved du om, at er muligt at gøre mens man spiller? Det ville jo være lidt snyd, hvis man kan det i et spil som Chromehounds, der fokuserer så meget på communication.

Det ved jeg ikke, men det kunne jeg forestille mig da man jo også kan sidde i Private Chat imens man spiller nu. Så jeg tror det er samme funktion, bare udvidet til 8 personer.
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf Da Senzai » 13. sep 2008 08:33

Okay. Det lyder da lidt kedeligt, så.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf PepperDude » 13. sep 2008 09:26

Jeg mener ellers kun at det var beregnet til at bruge, når man var på dashboard, og ikke mens man gamede?

Nogen der gider af-/bekræfte?
PepperDude
Niveau 6
 
Indlæg: 1788

Brugeravatar

Indlægaf xsoenx » 13. sep 2008 10:17

jeg bruger privat chat når jeg spiller gow og team fortress 2 med blodbad der sker bare det når du er på privat chat at du stadig kan høre dine makker men de kan ikke høre dig
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron