Xboxlife forum

Intet billede!

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Intet billede!

Indlægaf Tpj_2009 » 25. jun 2008 15:46

Jeg har en xbox som er sat til en ViewSonic projekter med et billigt vga kabel men i dag da jeg skulle til at spille kom der ikke noget billede. Projektoren kan ikke finde xboxens billede når jeg tænder. Jeg kan godt med det gamle kabel der fulgte med til xboxen men det har ikke en speciel god opløsning. jeg kan også sagtens koble min pc til projektoren så det er ikke vga port der fejler noget. Er der nogle der kan hjælpe mig? Det er lidt træls at have købt er kabel der ikke virker. Skal lige siges at kablet har virket. Hat haft det nogle uger og der har ikke været nogle problemer. HJÆLP MIG!
Tpj_2009
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf PtOs » 25. jun 2008 16:53

du har sådan set selv svaret på problemet.. kablet er gået i stykker.. du skriver også selv det er et billigt et, så måske er det grunden til det er gået i stykker

Den fejlsøgning du har lavet er helt efter bogen, og svaret er som du selv skriver, kablet er gået i stykker
For a second, im wreckin'
I got you double checkin'
PtOs
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Indlægaf anton-anton » 25. jun 2008 21:14

Løsning: Køb et nyt kabel. ALt efter om du tror på at de dyre kabler er bedre kan du købe et nyt. Men her får vi altså svaret på at helt billige kabler ikke holder. Køb evt. et mellemklasse, fra et ordentligt mærke.
Billede
anton-anton
Niveau 3
 
Indlæg: 222


Indlægaf palnatoke » 25. jun 2008 23:53

Nu kender jeg personen der har lavet traaden, og jeg kan fortaelle at han har koebt et Logic3 kabel.
har selv et magen til, og det har jeg ikke haft probemer med.
men eftersom han modtog kablet for at par uger siden, kan det vaerre at coolshop er villige til at bytte det, til et nyt.
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron