Xboxlife forum

penge retur efter 3. rep?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

penge retur efter 3. rep?

Indlægaf hinke dk » 14. maj 2008 19:57

hey

så er min box kommet retur efter sin anden reperation på halvanden måned.. men lige så snart jeg tænder den, så viser det sig at det problem jeg forklarede supporten slet ikke er blevet fixet.. den gad nemlig ikke læse mine spil, så det skulle selvfølgelig ordnes. men på det medfølgende papir står der at de ikke har fixet drevet.. er fandme sur, for nu havde jeg glædet mig til endenlig at spille gta!

er der nogen der ved om jeg, uden kvittering, kan kræve nogen penge retur da det er 3. gang den ska til reperation? synes virkelig det microsoft har præsteret har været til at lukke op og ____ i..

håber nogen kan svare
hinke dk
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Indlægaf MinutNudler » 14. maj 2008 20:08

Det er kun hvis det er den samme del der har været i stykker. Altså skal det fx. være dvd drevet der har skullet fixes hver gang.

Mht det andet har jeg ingen ide. Prøv eventuelt at ringe til supporten og spør om du kan få tilsendt et bevis fra MS.
signatur fjernet pga reklame for website med forum (chucknorris.dk).
MinutNudler
Niveau 4
 
Indlæg: 329


Indlægaf Spartan » 17. maj 2008 23:48

Hvad hvis man får RROD 3 gange. Kan man så godt kræve sine penge tilbage?
Spartan
Niveau 5
 
Indlæg: 1047


Indlægaf KevinKes » 17. maj 2008 23:50

Spartan skrev:Hvad hvis man får RROD 3 gange. Kan man så godt kræve sine penge tilbage?
Er du totalt spadedum? Det er ligesom det, tråden handler om. Så vent, hvis du ikke har fået det svar, som du leder efter. Der er ingen grund til at spørge om det samme, som hinke gør.
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Indlægaf devilboy » 17. maj 2008 23:51

Spartan skrev:Hvad hvis man får RROD 3 gange. Kan man så godt kræve sine penge tilbage?


kunne være fedt, købte min på release :D show me the money
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf TagEnKiks » 17. maj 2008 23:53

devilboy skrev:
Spartan skrev:Hvad hvis man får RROD 3 gange. Kan man så godt kræve sine penge tilbage?


kunne være fedt, købte min på release :D show me the money


Kan da også lige fikse RROD 3 gange! Hvis jeg får 3200,- for min launch box :D
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Spartan » 17. maj 2008 23:53

KevinKes skrev:
Spartan skrev:Hvad hvis man får RROD 3 gange. Kan man så godt kræve sine penge tilbage?
Er du totalt spadedum? Det er ligesom det, tråden handler om. Så vent, hvis du ikke har fået det svar, som du leder efter. Der er ingen grund til at spørge om det samme, som hinke gør.


Ehh.. Hinke har jo problemer med sit drev, og jeg spørger om RROD :?..
Spartan
Niveau 5
 
Indlæg: 1047


Indlægaf KevinKes » 17. maj 2008 23:59

Spartan skrev:
KevinKes skrev:
Spartan skrev:Hvad hvis man får RROD 3 gange. Kan man så godt kræve sine penge tilbage?
Er du totalt spadedum? Det er ligesom det, tråden handler om. Så vent, hvis du ikke har fået det svar, som du leder efter. Der er ingen grund til at spørge om det samme, som hinke gør.


Ehh.. Hinke har jo problemer med sit drev, og jeg spørger om RROD :?..
My bad! :lol: men alligevel, fuck dig...
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Indlægaf TagEnKiks » 18. maj 2008 00:00

Spartan skrev:
KevinKes skrev:
Spartan skrev:Hvad hvis man får RROD 3 gange. Kan man så godt kræve sine penge tilbage?
Er du totalt spadedum? Det er ligesom det, tråden handler om. Så vent, hvis du ikke har fået det svar, som du leder efter. Der er ingen grund til at spørge om det samme, som hinke gør.


Ehh.. Hinke har jo problemer med sit drev, og jeg spørger om RROD :?..


Hvis du nu kiggede på det første svar i denne tråd, så ville du jo allerede have dit svar ?
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Spartan » 18. maj 2008 09:53

TagEnKiks: Okay, men skulle bare lige være sikker da man kan få RROD mange gange :P.

KevinKes: Fuck dig selv.
Spartan
Niveau 5
 
Indlæg: 1047


Indlægaf hinke dk » 18. maj 2008 10:06

ha ha ha... fedt nok at vågne op med de grumme tømmermænd og så se folk gå amok i min gamle tråd... keep it comming;)

bare til info, så er min box sendt afsted igen, og ham supporteren jeg snakkede med ville bede tyskerne om at sende mig en ny i stedet for at reparere på den gamle.. og jeg lagde også en lille fin seddel ned i kassen hvor jeg bad tyskerne om netop dette...
hinke dk
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Indlægaf Spartan » 18. maj 2008 10:11

Nice :D. skrev du seddelen på tysk eller engelsk :P
Spartan
Niveau 5
 
Indlæg: 1047


Indlægaf devilboy » 18. maj 2008 10:12

Spartan skrev:Nice :D. skrev du seddelen på tysk eller engelsk :P



doh
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf Spartan » 18. maj 2008 10:14

:lol:
Spartan
Niveau 5
 
Indlæg: 1047


Indlægaf hinke dk » 18. maj 2008 10:22

tror faktisk det blev en blanding... "hej folkens.. please give a new console, cause it seems like you can't repair this... verdamt!! møjn"

sådan cirka
hinke dk
Niveau 4
 
Indlæg: 442



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron