Xboxlife forum

Update Failed. Xbox vil ikke starte??

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Update Failed. Xbox vil ikke starte??

Indlægaf MrBrown » 13. apr 2008 16:54

Hej, min box gik ned og da garantien er løbet satte jeg mig for at "fixe" den ved hjælp af youtube og andre sites..

RROD (Problemet) "fixede" jeg med X-clamp http://www.youtube.com/watch?v=fM4TEIZq ... re=related

Men! Nu er problemet blevet noget helt andet.. Xboxen starter nu. Wuhuu! Men der kommer en lilla skærm hvor der står: Couldnt find your xbox 360 hard drive. (Min hd er koblet til skal lige siges)

Hvad gør jeg?

Den vil opdatere men det mislykkedes..

Hvis nogen har haft lignende problemer eller kender til problemet må de meget gerne hjælp lidt:)
MrBrown
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf Jibla » 13. apr 2008 16:57

Der er 3 års garanti på RROD. Min launch konsol har stadig garanti mod RROD, men ikke andet.

Så det burde din også have haft. ^^
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Chaui » 13. apr 2008 17:10

Han døjer jo ikke med RROD, så der er ingen garanti der kan dække.

Kan desværre ikke hjælpe dig med dit problem, det lyder underligt. Har du prøvet med et memory card eller en anden hdd ?
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Indlægaf MrBrown » 13. apr 2008 17:44

Ja har prøvet med memory card, samme problem. Har også prøvet at boot med cdrom med opdate på, virker heller ikke. (Har prøvet discen på andre xboxe, hvor den virker) Boot uden hd og først sætte den på når den lilla skærm kommer. så restarter den godt nok også, men komme alligevel med samme skærm.
MrBrown
Niveau 0
 
Indlæg: 2



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron