Xboxlife forum

Skal profiler på Memory Unit recovers når man skifter xbox?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Skal profiler på Memory Unit recovers når man skifter xbox?

Indlægaf bobend » 11. apr 2008 10:46

Når jeg er på besøg hos mine venner med xbox360, vil jeg gerne have min profil så vi kan spille de arcade spil jeg har købt. Men "Recover Gamertag" er jo tit ret langsom og besværlig (download og indtastning med gamepad).

Så jeg tænkte om ved at anskaffe sig et Memory Unit, kunne springe det trin over?

Er der nogen der har erfaringer med om der kan opstår problemer med have profil og savegames og downloads på henholdsvis kort og harddisk?
bobend
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Re: Skal profiler på Memory Unit recovers når man skifter xb

Indlægaf Hertzblut » 11. apr 2008 10:50

bobend skrev:Når jeg er på besøg hos mine venner med xbox360, vil jeg gerne have min profil så vi kan spille de arcade spil jeg har købt. Men "Recover Gamertag" er jo tit ret langsom og besværlig (download og indtastning med gamepad).

Så jeg tænkte om ved at anskaffe sig et Memory Unit, kunne springe det trin over?

Er der nogen der har erfaringer med om der kan opstår problemer med have profil og savegames og downloads på henholdsvis kort og harddisk?


Var det så ikke bare nemmere at tage din Harddisk med? :)
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Re: Skal profiler på Memory Unit recovers når man skifter xb

Indlægaf bobend » 11. apr 2008 10:53

Hertzblut skrev:...Var det så ikke bare nemmere at tage din Harddisk med? :)

Så kan mine venner jo ikke være logget ind. Og nogle gange er det også for at få Co-op achievements. Jeg er bare træt af "Recover Gamertag"-processen.
bobend
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Re: Skal profiler på Memory Unit recovers når man skifter xb

Indlægaf Hertzblut » 11. apr 2008 11:02

bobend skrev:
Hertzblut skrev:...Var det så ikke bare nemmere at tage din Harddisk med? :)

Så kan mine venner jo ikke være logget ind. Og nogle gange er det også for at få Co-op achievements. Jeg er bare træt af "Recover Gamertag"-processen.


Hmm så skal de kopier deres profil up på et memory card.
Er det for at du kan få dine savegames og spil med vil jeg anbefale det sådan. Gamertag Recovery kan ende rigtigt galt... så det er noget man kun bør gøre i nødstilfælde.
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron