Xboxlife forum

Overførselskit til HD (elite)

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Indlægaf Sanxion » 19. nov 2008 15:46

Forresten gutter og gutinder...

Kan man bruge memorycardet lavet til box'en til præcis de samme ting som datatransfer kablet bruges til? Jeg er godt klar over de ttager længere tid at overføre store datamængder men så meget har jeg nu heller ikke, der skal med :)
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Indlægaf CaptainKicker » 19. nov 2008 15:52

Ja man kan godt bruge memory card, og selvom jeg havde tonsvis af filer, tog det ikke ret længe (nok også fordi jeg har 2 Xboxe at bruge men alligevel)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Sanxion » 19. nov 2008 15:55

CaptainKicker skrev:Ja man kan godt bruge memory card, og selvom jeg havde tonsvis af filer, tog det ikke ret længe (nok også fordi jeg har 2 Xboxe at bruge men alligevel)


Fedt nok, så slipper jeg for at vente på det kabel ved blot at købe et memorycard :)

Men hvad har det at sige at du har to xbox'e i forhold til overførelseshastighed? Eller missede jeg noget i dte du skrev?
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Indlægaf CaptainKicker » 19. nov 2008 16:08

Sanxion skrev:
CaptainKicker skrev:Ja man kan godt bruge memory card, og selvom jeg havde tonsvis af filer, tog det ikke ret længe (nok også fordi jeg har 2 Xboxe at bruge men alligevel)


Fedt nok, så slipper jeg for at vente på det kabel ved blot at købe et memorycard :)

Men hvad har det at sige at du har to xbox'e i forhold til overførelseshastighed? Eller missede jeg noget i dte du skrev?


Absolut intet. Det var bare nemmere på den måde. Altså ved den ene, have den gamle harddisk i, og den anden, den nye. Så var man fri for at slukke Xboxen hver gang man skulle skifte :P
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Sanxion » 19. nov 2008 16:10

Nå ja :) man sq lige kende scenariet for at forstå den gg

Men jeg kan godt mærke det irriterer mig nu at skulle købe et memorycard bare for at undgå at vente på det skide kabel...nå, tak for input :)
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Indlægaf Sanxion » 20. nov 2008 18:00

Så sprang jeg ud (øh nej, ik på den måde) og løbte Elite idag...jeg gad ik vente længere på konens gave :)

Men altså...det der kabel...anybody?
Ved I evt., hvor lang tid det tager at få fra microsoft via den der formular ting?
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Indlægaf Blade Dk » 22. nov 2008 12:06

hvor bestiller man dem fra, og hva koster de ?
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Indlægaf Rechain » 22. nov 2008 12:09

Blade Dk --> De er vist gratis. Og du ka bare vente på at en her i tråden siger de vil sende det til dig og du sender det så videre til en som spørger efter det ;) folk sender nemlig kablet frem og tilbage, da det kun ka bruges 1 gang pr. harddisk.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf EarthlyChimera » 22. nov 2008 21:36

Jeg sider også og mangler det kabel så det kunne da være rat vis der var nogen der havde det.
EarthlyChimera
Niveau 4
 
Indlæg: 667


Indlægaf Krisgebis » 22. nov 2008 22:43

I stedet for at vente på at folk vil sende deres kabel videre, kunne de nokkefår der nu har købt en elite bestille et kabel (GRATIS) hos MS i stedet, så os der virkeligt har brug for at være i kø ikke skal vente længere end nødvendigt.

http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/69794AFF-6CF2-4F59-904D-CA08B3FAFFF3/0/form_DA.pdf
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Indlægaf Blacksin » 11. dec 2008 09:19

Hvordan står det til med de kabler? hvor langt er de? kunne man få lov til at låne et måske? ;S jeg betaler gerne portoen

/Blacksin
Two wrongs don't make a right, but three rights make a left.
Blacksin
Niveau 2
 
Indlæg: 134


Indlægaf polakski » 11. dec 2008 09:25

Sanxion skrev:Så sprang jeg ud (øh nej, ik på den måde) og løbte Elite idag...jeg gad ik vente længere på konens gave :)

Men altså...det der kabel...anybody?
Ved I evt., hvor lang tid det tager at få fra microsoft via den der formular ting?


ca 4 uger.
polakski
Niveau 3
 
Indlæg: 293


Indlægaf perkjaer » 11. dec 2008 16:55

Hej

Jeg kunne også godt tænke mig at låne et kabel.

På forhånd tak

- Per
perkjaer
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf john_doe_dk » 13. dec 2008 23:55

Hey. Hvem ligger inde med et kabel, jeg bestiller elite i morgen. og skulle gerne kunne når at overføre mine data inden juleaften,d a min xbox skal blive en julegave. ??

Kan godt komme forbi og hente det i Stor kbh ca. eller porto, og jeg sender selvfølgelig videre når jeg er færdig. ???
john_doe_dk
Niveau 1
 
Indlæg: 54
By: Albertslund


Indlægaf CaptainKicker » 14. dec 2008 22:45

Jeg vil lige slå fast i den her tråd, at jeg ikke har overførselskit mere. Jeg har sendt det videre og aner ikke hvor det er nu.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron