Xboxlife forum

dato på udløb af gold

Har du brug for hjælp, så spørg her.

dato på udløb af gold

Indlægaf polakski » 23. jan 2008 23:49

heps.

med et reperationer og 1 måneds erstatningskort kan jeg ikke huske hvor når mit gold udløber.
på xbox www side kan jeg se at mit gold udløber
sakset direkte

"Næste fakturadato: 03-08-2008"

03-08-2008, er det i marts eller august?

på forhånd tak
polakski
Niveau 3
 
Indlæg: 293


Indlægaf Sephiroth » 23. jan 2008 23:58

Vil gætte på det er i marts. eftersom datoer står omvendt på engelsk.
Billede
Sephiroth
Niveau 7
 
Indlæg: 2272


Indlægaf polakski » 24. jan 2008 00:03

kunne jeg evt lokke en til at tjekke hvad der står på deres.gerne en der ved hvornår udløb er, så det ligespm kan fastslås.
mht engelsk skrivemåde, så er det mit gæt at det er i aug. pga at resten af siden står på dansk
polakski
Niveau 3
 
Indlæg: 293


Indlægaf Rotator » 24. jan 2008 06:31

Mit 12 måneders prepaid udløber 07-19-2008

Så det er nok en lille uges tid inde i nittende måned i år... God tid at løbe på :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Indlægaf AnimosityDEN » 24. jan 2008 08:58

Jeg købte en 3 måneders Live account d. 8. september sidste år - og kører stadig videre på den selvom den skulle være udløbet i December

Tak til Microsoft :-)
Gamertag: IBSI Animosity

Copenhagen Esports
AnimosityDEN
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Indlægaf TagEnKiks » 24. jan 2008 09:00

AnimosityDEN skrev:Jeg købte en 3 måneders Live account d. 8. september sidste år - og kører stadig videre på den selvom den skulle være udløbet i December

Tak til Microsoft :-)


Hvis du har betalt over boxen med Visa, så har de bare trukket beløbet for 3 nye måneder :P
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf EvilNinjaMoby » 24. jan 2008 09:10

TagEnKiks skrev:
AnimosityDEN skrev:Jeg købte en 3 måneders Live account d. 8. september sidste år - og kører stadig videre på den selvom den skulle være udløbet i December

Tak til Microsoft :-)


Hvis du har betalt over boxen med Visa, så har de bare trukket beløbet for 3 nye måneder :P

Som TagEnKiks er inde på, så er pkt. 6.5 nok noget du burde have læst - så tag du bare armene ned igen. Du er ikke til fest hos Bill Gates med fri bar, så at sige...
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf AnimosityDEN » 24. jan 2008 09:31

Har ikke betalt med Visa, men driblede ind i EB og købte de 3 måneder. Det er sku heller ikke for at hovere, men bare lige en indskydelse. Ser det lidt som kompentation for det lorte Live jeg/vi havde i julen og et stykke tid efter
Gamertag: IBSI Animosity

Copenhagen Esports
AnimosityDEN
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Indlægaf TagEnKiks » 24. jan 2008 09:33

AnimosityDEN skrev:Har ikke betalt med Visa, men driblede ind i EB og købte de 3 måneder. Det er sku heller ikke for at hovere, men bare lige en indskydelse. Ser det lidt som kompentation for de lorte Live jeg/vi havde i julen og et stykke tid efter


Det er nu mere fordi vi ikke tror på det :P

At med 10 millioner brugere på live, så er du lige personen som løber med gratis live. Men hvis den er god nok, så god lykke til dig. Det lyder bare usandsynligt.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: dato på udløb af gold

Indlægaf faragondk » 24. jan 2008 09:38

polakski skrev:heps.

med et reperationer og 1 måneds erstatningskort kan jeg ikke huske hvor når mit gold udløber.
på xbox www side kan jeg se at mit gold udløber
sakset direkte

"Næste fakturadato: 03-08-2008"

03-08-2008, er det i marts eller august?

på forhånd tak


Når jeg ser på hvornår mit udløber så er datoen på Dansk format, så dit udløber den 3. august 2008
faragondk
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Indlægaf AnimosityDEN » 24. jan 2008 09:39

Tro på det eller ej - det er jo ikke det samme som at vinde 1 million. Der er muligvis sket en fejl, men jeg brokker mig selvfølgelig ikke over det.
Gamertag: IBSI Animosity

Copenhagen Esports
AnimosityDEN
Niveau 1
 
Indlæg: 58



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster