Xboxlife forum

Disc unreadable...

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Disc unreadable...

Indlægaf Virgo DK » 12. jan 2008 14:23

...og disc´en fejler ikke en skid. Kan nogen fortælle mig, om det er fordi drevet i boxen er ved at dø, er der noget der skal renses, eller skal man købe en ny xbox??
Virgo DK
Niveau 4
 
Indlæg: 777


Indlægaf CaptainKicker » 12. jan 2008 14:24

Prøv at reboot, hvis den bliver ved, så prøv at rense den.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf koopi » 12. jan 2008 14:57

Jeg får det også tit. Jeg plejer bare at puste kraftigt ind i maskinen når drevet er åbent ... det er godt nok nederen ... især hvis man spiller Mass Effect og den ikke har gemt data i 30 minutter. Så skal man sgu starte forfra ... lorte drev.
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Indlægaf Virgo DK » 12. jan 2008 15:12

Hos mig sker det ofte når jeg NHL 08. Og så lige på et tidspunkt når man fører, og aldrig når jeg er bagud. :D

Skal man anskaffe en af de der cd-renser-kits, eller hvad det nu hedder?
Virgo DK
Niveau 4
 
Indlæg: 777


Indlægaf koopi » 14. jan 2008 03:17

Nej, det er bare fordi Microsoft har valgt Toshiba som partner med det der DVD-drev. Det er bare så ringe. Føj. Min PS3 læser ALTID alle disc .. samme med min Wii. X360 ... uhhh den kan pisse mig af - og så larmer den 10 gange mere end de 2 andre. Spiludvalget er bare det bedste lige nu, ellers havde jeg sgu solgt min for længst. :P
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Indlægaf Mr. Aggiz » 14. jan 2008 04:00

koopi skrev:Nej, det er bare fordi Microsoft har valgt Toshiba som partner med det der DVD-drev. Det er bare så ringe. Føj. Min PS3 læser ALTID alle disc .. samme med min Wii. X360 ... uhhh den kan pisse mig af - og så larmer den 10 gange mere end de 2 andre. Spiludvalget er bare det bedste lige nu, ellers havde jeg sgu solgt min for længst. :P


Der er da 3 forskellige udgaver af drevet til 360 hvor toshiba blandt andet er en af dem og BenQ skulle være den bedste.

Har aldrig selv oplevet problemer med at den ikke kan loade disken og jeg har haft 2 xboxe med Hitachi-LG's drev og den seneste med Toshiba-Samsung's drev.

Og det har klart været toshibas drev, som har været den bedste af de 2.
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf danishmaggot » 14. jan 2008 04:07

Der er store problemer med NHL 08 over hele verden faktisk. Gå herind http://forums.ea.com/mboards/forum.jspa?forumID=4095 og kig lidt rundt, der skulle være et par løsninger der MÅSKE kan hjælpe.
danishmaggot
Niveau 2
 
Indlæg: 123


Indlægaf loonitunius » 20. jan 2008 01:24

tja jeg har det problem at når jeg ser en DVD har den det med at stoppe midt i det hele og sige disk unreadeble... dette er ret træls da det er permanet samme sted i en dvd omkrin 50% inde i den... og det sker ikke ved alle men ved en del af dem... der ikke noget at se på dvd'en og den virker fint på min pc... har dog 7-9-13 ikke opleved det på mine spil
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron