Xboxlife forum

Assassins creed fejl, dobbeltgænger HJÆLP!

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Assassins creed fejl, dobbeltgænger HJÆLP!

Indlægaf onsight » 16. dec 2007 18:38

Hej alle
Jeg ved ikke om det kun er mig der har været ude for det,
men i assassins creed da jeg skal finde Robert i ARSUF, (en af de sidste missioner) så sker der her flere fejl i spillet:

Da den har loaded vejen til Arsuf falder jeg lige pludselig i gennem jorden forskellige steder.
Og når jeg så er død og den loader checkpointen igen, ja så har jeg en dobbeltgænger, som jeg bogstavligt talt kan kæmpe mod, og vagterne kan også se ham :?
Og hvis jeg slår ham ihjel dør jeg selv og når vagterne står og slår på ham mister jeg også liv. Han følger alle mine bevægelser som hvis jeg styrer 2 personer. Det er ret svært at forklare, syntes det var meget morsomt den første gang, men det bliver ved og ved og ved.

Og hvad værre er, så er det somom resten af historien ikke bliver loaded og vagterne står de mærkeligste steder.

Har ingen idé om hvad der er sket, har prøvet at loade spillet om igen, men den gør det gang på gang. Hjælp mig :cry:
onsight
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Indlægaf CaptainKicker » 16. dec 2007 18:43

Hmm mener det er en glitch.. Ehm... Det ser ikke godt ud, da det kan ende med at du skal starte forfra.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf onsight » 16. dec 2007 18:48

CaptainKicker skrev:Hmm mener det er en glitch.. Ehm... Det ser ikke godt ud, da det kan ende med at du skal starte forfra.


Jamen har du hørt om den fejl før?
Er der ikke noget at gøre?
Har ikke haft problem med spillet før nu, og kun i den mission
Er jeg den eneste der har været udsat for den fejl?
onsight
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Indlægaf Vinterbird » 16. dec 2007 18:51

Har læst andre steder folk har oplevet samme problem. Folk har undgået det ved at resette missionen.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf CaptainKicker » 16. dec 2007 18:52

Den her, right;

[youtube]http://youtube.com/watch?v=KeY62luE6Xs[/youtube]

Har hørt om en del der har fået den, men ved sgu ikke om der er så meget at gøre ved det.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf onsight » 16. dec 2007 18:58

CaptainKicker skrev:Den her, right;

[youtube]http://youtube.com/watch?v=KeY62luE6Xs[/youtube]

Har hørt om en del der har fået den, men ved sgu ikke om der er så meget at gøre ved det.


Lige præcis
Og man kan ikke rigtig komme videre i historien, og vagter kommer flere forskellige steder hver gang.
hmm nu prøver jeg at spille missionen om og så må jeg lige se om det vil hjælpe
onsight
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Indlægaf onsight » 16. dec 2007 19:09

Nope det hjælper ikke =(...
Fejlen sker igen, da man falder igennem jorden efter man går forbi de 3 bueskytter som i starten af missionen næsten. og når man så er død efter at falde igennem jorden, så starter problemerne igen =(
onsight
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Indlægaf onsight » 16. dec 2007 19:36

OkaY, det kan faktisk lade sig gøre at gennemføre missionen med dobbeltgænger. Det er til at leve med hvis det kun var den mission hehe

Det var faktisk en fordel at have en dobbeltgænger, det gik lidt hurtigere at slå vagterne ihjel =b
onsight
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Indlægaf CaptainKicker » 16. dec 2007 19:41

Hahaha ;) Så skal du ikke se det som et problem, men nærmere en nemmere metode at gennemføre spillet på.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf onsight » 16. dec 2007 19:52

CaptainKicker skrev:Hahaha ;) Så skal du ikke se det som et problem, men nærmere en nemmere metode at gennemføre spillet på.


Rigtig nok, selvom man stadig skulle passe på ikke at falde gennem jorden osv. heh... Det var lidt anderledes at spille det sådan, men vil nogle vilde sværdkampe =b

Men stadig ønsker jeg ikke at se det problem igen :lol:
onsight
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Indlægaf PETER HELGE » 16. dec 2007 19:58

Sig mig er det et problem, jeg(man) med stor sandsynlighed vil møde? eller er det et fåtal?

ps. er det både på Xbox 360 og PS3?
PETER HELGE
Niveau 6
 
Indlæg: 1468


Indlægaf onsight » 16. dec 2007 20:13

PETER HELGE skrev:Sig mig er det et problem, jeg(man) med stor sandsynlighed vil møde? eller er det et fåtal?

ps. er det både på Xbox 360 og PS3?



Jeg tror ikke det er mange der har det problem, da jeg selv havde svært ved at finde oplysninger omkring dette. Havde ikke selv hørt om det før jeg fik problemet.
onsight
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Indlægaf PETER HELGE » 16. dec 2007 20:16

der er en del "indslag" på "din tube".
PETER HELGE
Niveau 6
 
Indlæg: 1468


Indlægaf sc » 16. dec 2007 20:26

overvuderet spil, med for mange problemer og skuffelser lyder det til fra mange steder efterhånden, undskyld at jeg lige måtte brokke mig, tror aldrig at jeg skal have det.
sc
Niveau 4
 
Indlæg: 602


Indlægaf skitzofraen » 16. dec 2007 20:26

Du må vel kunne få byttet spillet....hvis du ikke kan gennemføre det pga af den fejl, må spilet anses som værende defekt...
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron