Xboxlife forum

Gamertag kan ikke recover?!?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Gamertag kan ikke recover?!?

Indlægaf Bota » 8. dec 2007 11:15

Heej

jeg kan hverken logge på xbox live eller recover min bruger?!!?
nogen som ved hvorfor? og hvordan fikser jeg det??

Nogen forslag??
Senest rettet af Bota 8. dec 2007 11:20, rettet i alt 1 gang.
Bota
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf Morten Skou » 8. dec 2007 11:18

Har du prøvet at lave en "Test Xbox Live Connection" ?

Og giv forøvrigt dit indlæg et mere sigende emne. Du kan skifte det ved at trykke på "Ændre". "Hjælp" er ikke specielt fedt, når man skal søge.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Bota » 8. dec 2007 11:21

Det har jeg gjort og den siger okay til det hele!
men når jeg prøver og recover mit gamertag, så siger den bare at den ikk er tilgængelig i øjeblikket, var ude ved en ven igår hvor jeg loggede på min bruger og der startede den med at sige det, og nu bliver den ved hjemme ved mig også !! :S
Bota
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf Spankey103 » 8. dec 2007 11:26

Min er os begyndt at ikke kan logge på Xbox Live, men testen køre helt igennem :? ! Hvad sker der :? ?

EDIT: Okay, wtf :? Nu kan den godt logge på igen :?
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Indlægaf Bota » 8. dec 2007 11:29

Det er godt nok nedern for når men recover den så logger den ind men når den er næsten færdig siger den bare at din bruger ikk er tilgængelig i øjeblikket :S
Bota
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf JohnH » 13. dec 2007 19:43

Bota skrev:Det er godt nok nedern for når men recover den så logger den ind men når den er næsten færdig siger den bare at din bruger ikk er tilgængelig i øjeblikket :S


Får du denne fejlkode : 80169d94 ?? jeg får den samme og har læst mig til at det er noget med ændring på ens kontooplysninger som har gjort at profilen er lukket, man skal vist kontakte MS.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Indlægaf G0LD3N SH0W3R3D » 23. dec 2007 09:44

JohnH skrev:
Bota skrev:Det er godt nok nedern for når men recover den så logger den ind men når den er næsten færdig siger den bare at din bruger ikk er tilgængelig i øjeblikket :S


Får du denne fejlkode : 80169d94 ?? jeg får den samme og har læst mig til at det er noget med ændring på ens kontooplysninger som har gjort at profilen er lukket, man skal vist kontakte MS.


Jeg sad igår i to timer og prøvede at recover mit gamertag på min lillebrors x360, da jeg er hjemme ved de gamle i julen. Men jeg fik også den fejlmelding og at xbox live ikke var tilgængeligt.

Så for at teste om det virkede hentede vi en af mine lillebror gamle profiler og den kunne man sagtens hente, forvirrende nok?

Nogen som ved hvorfor man ikke kan recover sit gamertag til en anden x360, min står jo slukket derhjemme og kæresten spiller IKKE på den ?

Jeg kom til den konklusion at det måtte være fordi jeg skulle slette profilen på min egen xbox for at kunne hente den til en anden, er der nogen som kan be- eller afkræfte dette ?
G0LD3N SH0W3R3D
Niveau 4
 
Indlæg: 364


Indlægaf runekc » 23. dec 2007 11:35

Jeg har med succes prøvet at recover mit gamertag på en anden X360, uden at slette det fra min egen x360, ingen problemer for mig, men har læst på microsofts support side at man helst skal undgå det, da det kan beskadige dine save games!!! de (microsoft) anbefaler brugen af en memory unit. :)
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


Indlægaf G0LD3N SH0W3R3D » 23. dec 2007 11:43

runekc skrev:Jeg har med succes prøvet at recover mit gamertag på en anden X360, uden at slette det fra min egen x360, ingen problemer for mig, men har læst på microsofts support side at man helst skal undgå det, da det kan beskadige dine save games!!! de (microsoft) anbefaler brugen af en memory unit. :)


Ok, jeg prøvede så her til morgen igen, der virkede det bedre end igår, forstået på den måde at jeg nu kunne begynde at recover mit gamertag, men den sagde så servicen ikke var tilgængelig på Xbox Live og at jeg skulle prøve senere.

Tak for svaret. :)
G0LD3N SH0W3R3D
Niveau 4
 
Indlæg: 364



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron