Xboxlife forum

Død xbox

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Død xbox

Indlægaf Thomas---89 » 13. aug 2007 12:39

Hej, dette er muligvis blevet postet før, men kunne ikke finde noget om det.

Min xbox 360 fik dagen før jeg rejste til Tyrkiet det kendte 3 røde streger, jeg kom så hjem søndag og skal have den lavet nu. Jeg vil ikke sende den til Microsoft selv, da jeg ikke gider igennem alt det med UPS.

Mit spørgsmål er så derfor hvis jeg aflevere den i Merlin hvor den er købt skal aflevere både ledninger, HDD, controller osv. sammen med boxen? Hvor lang tid kan man forvente at være uden xbox når jeg aflevere den hos Merlin?
Thomas---89
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Indlægaf Budtz » 13. aug 2007 12:40

..du skal kun gå ned med boxen..
Billede
Budtz
Niveau 7
 
Indlæg: 2202

Brugeravatar

Indlægaf Thomas---89 » 13. aug 2007 12:47

ok tak for det
Thomas---89
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Indlægaf Wescada » 13. aug 2007 12:50

Hehe. Da min Xbox gik i stykker, og jeg skulle ned i Merlin med den, fandt jeg ud af hvor flinke (dumme?) de var.

Min strømforsyning var brændt af og havde sat ild til mit hus. Jeg gik derefter ned med den, og sagde at strømforsyningen var gal. Havde i forvejen prøvet med en anden strømforsygning, og så virkede den fint. Ville bare lige se hvad de sagde.

De kunne simpelthen ikke finde fejlen, og jeg fik en ny Xbox + Oblivion og GRAW som undskyldning for at de ikke kunne finde fejlen.

Så thumps up til Merlin, smut du bare derned med din Box ;)
Wescada
 


Indlægaf Khaine775 » 13. aug 2007 13:24

Jeg troede kun det var i USA hvor strømforsyningen brændte bygninger ned :)

I smell a conspiracy, Microsoft...
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf Wescada » 13. aug 2007 13:30

Khaine775 skrev:Jeg troede kun det var i USA hvor strømforsyningen brændte bygninger ned :)

I smell a conspiracy, Microsoft...

Nej, den flamberede mit tv fuldstændigt :D
Wescada
 


Indlægaf Thomas---89 » 14. aug 2007 13:39

ok tak for svarene, men vil det så sige at de ikke skal have HDD og det andet men kun boxen? For har fået at vide at fejlen nogen gange ligger på HDD?

Ved godt Budtz skrev jeg kun skal ned med boxen, men vil bare lige være helt sikker nu når jeg fik det andet at vide af en kammerat.
Thomas---89
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Indlægaf LiquidoDK » 14. aug 2007 13:58

Når det er 3 røde streger (Ring Of Death) er det ikke en harddisk fejl, men en intern hardware fejl. Mener harddisk fejl er en streg. (correct me if i'm wrong)
LiquidoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 330


Indlægaf Thomas---89 » 14. aug 2007 14:42

Ok tak, ville bare være sikker
Thomas---89
Niveau 1
 
Indlæg: 53



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron