Xboxlife forum

Spørgsmål om Live og gamertag

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Spørgsmål om Live og gamertag

Indlægaf Sp4 » 17. okt 2004 11:21

Jeg har lige købt FIFA 2005 og der var en trial på 2mdr. så jeg har lige et spørgsmål:

Hvis jeg laver en account og efter 2mdr. opsiger det og derefter køber et Live Starter Kit. Kan jeg så genoptage den samme account lidt tid efter med det samme gamertag?
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Jacop » 17. okt 2004 11:52

Nope mener jeg ikk... men så lige lidt inden den slutter køber du bare det live kit og så kan du vidst.
Vh. Jacop.
Jacop
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf TuxPower » 17. okt 2004 12:03

Jeg mener, men er ikke sikker, at man kan forlænge sin trial med koden fra Starter Kit'et. Men du kan ikke bruge et gamertag du har afmeldt.
Life can only be understood in reverse, but must be lived forward.
Billede
TuxPower
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf GrillBillerDK » 17. okt 2004 12:04

Jacop skrev:Nope mener jeg ikk... men så lige lidt inden den slutter køber du bare det live kit og så kan du vidst.


Både rigtig og forkert på samme måde...


-->#0
Du behøver ikke at opsige dit 2mdr. abb.
Du kan nemlig forlænge dit abb med den Kode som følger med et Live kit, ved at gå ind under din account subscription.

Hvis du opsiger dit Gamertag så er dit navn låst i X antal år. (hvilket betyder at andre ikke kan overtage dit navn så dine Frinds ikke skal tro at du er genopstået..)
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Sp4 » 17. okt 2004 16:35

Mange tak for svarene!
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster

cron