Xboxlife forum

360 kollapset

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Indlægaf Haugboelle » 20. mar 2007 17:42

Hmm nu har jeg lige gamet gow singleplayer i en ½ time uden problemer, strange. Kan det være en underlig multiplayer bug grafisk, lyder bare meget underlig...
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf trigger » 20. mar 2007 18:23

har lige sendt min 4. xbox ind til rep
har haft 4 forskellige på ½ år ca
de første 2 røg pga de blev bricked af den der update..
så røg den 3. pga af en eller anden fejl
og den 4. røg så nu her for 2 dage siden :)
error code 0102.. den er blevet afleveret i merlin..
så der går sq nok lige et par uger inde jeg kan game igen...
de andre 3 fik jeg byttet med det samme :)

har læst en del om det... især de 3 røde lys..
og det lader til at ms har bygget xboxen for dårligt..
noget med at nogle lodninger ikke bliver ved med at holde... pga varmen (ikke at den overopheder)
så må bare håbe ms har fået styr på det...
trigger
Niveau 4
 
Indlæg: 475


Indlægaf POWER-XBOX360 » 20. mar 2007 18:25

Haugboelle skrev:Hmm nu har jeg lige gamet gow singleplayer i en ½ time uden problemer, strange. Kan det være en underlig multiplayer bug grafisk, lyder bare meget underlig...


hvis den kun har gjordt det i et spil og ikke gør i andre betyder det jo ikke at xbox er defekt.. det kan også være du har været¨på en meget dårlig server
POWER-XBOX360
Niveau 7
 
Indlæg: 3701

Brugeravatar

Indlægaf WaspunK » 20. mar 2007 18:32

Haugboelle FyHaaaa Sådan noget må man da ikke! ;)
Billede
WaspunK
Niveau 4
 
Indlæg: 391


Indlægaf Haugboelle » 20. mar 2007 20:02

trigger skrev:har lige sendt min 4. xbox ind til rep
har haft 4 forskellige på ½ år ca
de første 2 røg pga de blev bricked af den der update..
så røg den 3. pga af en eller anden fejl
og den 4. røg så nu her for 2 dage siden :)
error code 0102.. den er blevet afleveret i merlin..
så der går sq nok lige et par uger inde jeg kan game igen...
de andre 3 fik jeg byttet med det samme :)

har læst en del om det... især de 3 røde lys..
og det lader til at ms har bygget xboxen for dårligt..
noget med at nogle lodninger ikke bliver ved med at holde... pga varmen (ikke at den overopheder)
så må bare håbe ms har fået styr på det...


Damn du har været unlucky så. Hmm hvordan kan det være de bare byttede den med detsamme ? Jeg ringede ned og spurgte, han sagde bare at så måtte de sende den til rep.

POWER-XBOX360 skrev:
Haugboelle skrev:Hmm nu har jeg lige gamet gow singleplayer i en ½ time uden problemer, strange. Kan det være en underlig multiplayer bug grafisk, lyder bare meget underlig...


hvis den kun har gjordt det i et spil og ikke gør i andre betyder det jo ikke at xbox er defekt.. det kan også være du har været¨på en meget dårlig server


Den havde kun gjort det i gow multiplayer, flere forskellige servere. Men nu har den også gjort det mange gange i Madden, så det er lidt tilfældigt, tror det varme problemer.

WaspunK skrev:Haugboelle FyHaaaa Sådan noget må man da ikke! ;)


Hehe nej det gør jeg heller ikke Kav ;) hehe
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Haugboelle » 1. apr 2007 07:40

Hey all

Nu har jeg fået et brev fra powermill, som håndterer Merlins reperationer osv.

Der står

Kontakt venligst butikken hvor deres apparat er indleveret da det af garantimæssige årsager ikke skal / kan reperares.
Medbring dette kort + bon police samt resterende tilbehør. Tilbehøret skal videre til værkstedet.

Hvad betyder dette, at de ikke har kunnet finde fejl og derfor vil teste strømforsyning + harddisk eller ? Det kunne også lyde til at jeg fik en ny, men hvorfor skal jeg så ha tilbehør med som skal sendes videre til værkstedet ? Lyder meget mærkeligt...
Jeg har en anden xbox midlertidigt, og der virker strømforsyning + harddisk fint, men er det noget jeg kan sige, de vil vel stadig selv teste hvis det er...
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Sarbaek » 1. apr 2007 08:18

Hmmm, mon ikke det er fordi de vil udlevere en helt ny maskine til dig, inkl. tilbehør måske og så vil de sikre sig at de har fået dit gamle? Ellers forstår jeg det ikke helt. Ring evt. til dem og hør ad.
Sarbaek
Niveau 4
 
Indlæg: 624


Indlægaf Playkid » 1. apr 2007 09:09

Gætter på du får en ny Xbox ;)

Har dog ikke hørt det med tilbehøret før, sendte du ikke alt premium materiale med?
Playkid
 


Indlægaf Neverstrike » 1. apr 2007 12:59

Min Xbox hertil morgen først frøs, derefter viste den bare 3 røde rundt om powerknappen.. Kan man gøre nogt som helst?? Xboxen har virket i næsten 1 år uden problemer..

Nogen der kan hjælpe?
Neverstrike
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf Haugboelle » 1. apr 2007 18:02

Nej de ville kun ha selve boxen. Men hvis det er en ny maskine er det jo fint nok, men jeg har da ikke lyst til at skulle aflevere min harddisk eks, der er jo min profil på osv.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Kaninus » 1. apr 2007 19:18

Neverstrike skrev:Min Xbox hertil morgen først frøs, derefter viste den bare 3 røde rundt om powerknappen.. Kan man gøre nogt som helst?? Xboxen har virket i næsten 1 år uden problemer..

Nogen der kan hjælpe?


Nøjagtigt det samme min gjorde. Nogen gange er det bare at lade den stå 10 minutter, så virker den igen, men det ender som regel med at den fryser konstant eller slet ikke vil starte.
Men hvis den har virket næsten et år og begynder på det nu, så ville jeg skynde mig at sende den afsted til MS inden garantien udløber... De sender dig rimeligt sikkert en ny, og dermed også en ny 1 års garanti...
JA.... Jeg ER en pige ;)

Billede
Kaninus
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster

cron