Xboxlife forum

Autologin virker ikke?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Autologin virker ikke?

Indlægaf Blaine » 30. sep 2004 16:44

For et par dage siden gik jeg ind på xboxlife.dk istedet for www.xboxlife.dk, og der var jeg ikke logget ind. Så gik jeg over til www.xboxlife, men så var jeg også logget ud der. Jeg loggede ind og satte den til at huske det, men det gør den ikke mere. Jeg vil gerne slippe for at logge ind hver gang, nogen der ved hvordan?
Blaine
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf hansi » 30. sep 2004 18:00

det kan have noget med om din pc automatisk sletter internet instillinger..jeg har det samme problem men det min fars pc så jeg kan ikk gøre noget ved det... hvis du går op i funktioner derefter internetinstillinger så kan du se der står slet filer, slet cookies og instillinger.. jeg vil tro at det din pc gør er at den sletter de instillinger som du lige har gemt... så du går ind under instillinger og der kan du så vælge hvor tit den skal slette filerne...

håber det var hjælp nok
hansi
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf Zelion » 30. sep 2004 18:08

det her har vi også haft engang med en anden, prøv at skifte dit pasword/kode måske virker det.
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf Blaine » 30. sep 2004 20:59

Ser ud til at virke nu, efter jeg slettede mine cookies. Bare mærkeligt at det kun var på denne side autologin ikke virkede

Men tak for hjælpen ;)
Blaine
Niveau 4
 
Indlæg: 313



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron