Xboxlife forum

Cd rensning

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Cd rensning

Indlægaf hansi » 29. sep 2004 20:34

hej

jeg har lige købt et spil, og nu virker det ikk.. jeg åbnede kassen puttede det i x'en og nåede at spille i en times tid. så begyndte musikken at sige det samme igen og igen men jeg kunne stadig spille. efter jeg så havde spillet i et 5 min. begyndte den at skrive "your disk is damaged or dirty"..... og så er det jeg gerne vil vide om i ved hvordan man renser en cd :?: :?: :?: prøvede med lidt vand men det hjalp ikke..
hansi
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf thermalgeek » 29. sep 2004 20:38

Okay, for det første. slap af med 3 topics ;)

Nåh, jamen det lyder ikke godt, hvis jeg må have lov til at undre mig over noget. Så bliver det hvorfor pokker du ikke går ned i den butik hvor det er købt og kræverr dine penge retur. HVIS vel at mærke at CD'en var ridset fra start.

Det kan også være at du har været uheldig at få fat i en disk med en skrivefejl. Det skal jo ske før eller siden. Under alle omstændigheder skal du i mine øjne ikke rense overhovdt, du skal bare have en ny kopi af det spil du har betalt for.


Thermalg33K out//
thermalgeek
Niveau 2
 
Indlæg: 102


Indlægaf t_damn » 29. sep 2004 20:43

Det er sikkert ikke spillet, der fejler noget, men dit drev, som er ved at stå af (ligesom alle andres).

Min er efter flere måneder med "Dirty Disc-beskeder" begyndt at opføre sig rimeligt fornuftigt igen, så måske er der håb...
t_damn
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Indlægaf Morphiuz » 29. sep 2004 20:46

har i årøvet at smide en rensedisk i til at rense læserhovedet???
Morphiuz
Niveau 1
 
Indlæg: 71


Indlægaf hansi » 30. sep 2004 11:23

okay det var i boomtown jeg købte det og jeg forlanger også et nyt spil. jeg har aldrig oplevet at der før stod det så jeg tror at det er spillet der er noget i vejen med.

alle mine andre spil virker helt problemfrit.
tak for svarene;)
hansi
Niveau 3
 
Indlæg: 214



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster