Xboxlife forum

Hjælp til bane i Full Spectrum Warrior

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hjælp til bane i Full Spectrum Warrior

Indlægaf ChillOutMonkey » 27. sep 2004 16:47

Jeg er nået til bane nummer 7 eller 8. Det er den hvor der er nedsat sigtbarhed på grund af sandstorm.

Man skal lokalisere to tanks og indgive koordinator til morter-teamet, som så kan ramme dem.

Mit problem er at man skal finde et "safe-spot" hvorfra man indgive koordinaterne... Men jeg kan ikke finde dette "safe-spot", hvorfra man man via sin GPS kan videregive tankenes nøjagtige position.

Lige meget hvor jeg placerer mig, bliver mine mænd næsten hele tiden ved med at råbe "incoming" når tankene afgiver skud. Hverken tæt på eller langt fra tankenes position gør at jeg kan få markøren til at angive deres position frem.

Mit spørgsmål er altså: HVOR skal jeg placere mig for at kunne indgive koordinaterne via min GPS ???
ChillOutMonkey
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Indlægaf GrillBillerDK » 27. sep 2004 18:17

der hvor du kan vælge Røg granat osv.. der trykker du Opad.. så kan du vælge et mål.
men du skal tæt på.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf TriXy » 27. sep 2004 18:55

Grillbiller ---- tror vist ikke helt du forstår spørgsmålet... han mener at han ikke ved hvor han skal stå...
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf ChillOutMonkey » 28. sep 2004 22:34

:lol:

Har fundet ud af det nu...

Ja, jeg mente som Clementos siger, hvor på banen jeg skulle stå for at kunne få markører frem, da jeg mente at det var på GPS'en at der skulle komme en ekstra mulighed frem. Men det er ikke på GPS'en :lol: Min fejl !!!
Så det var godt nok at Grillbiller skrev det med at det er i "Granat-menuen" at man får markøren frem.

Takker for svarene :wink:
ChillOutMonkey
Niveau 0
 
Indlæg: 13



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron