Xboxlife forum

Live Trail Hjælp

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Live Trail Hjælp

Indlægaf berta p.i.m.p » 27. sep 2004 14:18

Lidt off-topic
Ja, nu er jeg helt ny på det her forum... jeg har dog prøvet at skrive på et forum der ligner det meget, men det handlede om ps2(sorry).. jeg er gammel ps2 tilhænger og var stor fan.. men sony "kæler" ikke nok for deres kunder.. og da min ps2 alligevel gik i stykker nappede jeg lige en xbox i stedet.. så nu er jeg har og er kommet for at blive for xbox rykker lidt for meget..

Det sande spørgsmål
men det mit spørgsmpl rigtigt går på er, om der er nogen der har en trail de ikke selv kan eller vil bruge.. så vil jeg meget gerne ha' den.. ved ikke om det er lidt meget at forlange men jeg tænkte at det altid var et forsøg værd.. og det er ikke for at virke alt for pressene, men hvis der var en der så det her og havde en, måtte han meget gerne skrive det hurtigst muligt.. da en af mine gamle ps2 "venner" også går online i dag, og det ville være alt for stort at ku spille med ham...

håber virkeligt der er nogen der kan og gider hjælpe.. det ville være så stort..

ps. ved ikke om det er det rigtige sted at skrive.. men jeg sys det lød mest rigtigt...
berta p.i.m.p
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf Morphiuz » 27. sep 2004 14:22

Hej Berta, vi kender jo hinanden...

Hvem er det der går online??? Er det mini???

Til jer der undrer sig over hvad det er han efterlyser, så tror jeg det er en 2 mdrs TRIAL til LIVE..

Men velkommen til Berta, håber vi mødes LIVE før eller siden... Desværre har jeg ikke nogen, men mon ikke der er en der ligger inde med en og ikke har noget mod at slippe den hvis man i forvejen har LIVE
Morphiuz
Niveau 1
 
Indlæg: 71


Indlægaf Cowrider » 27. sep 2004 14:22

jeg har da en 2 månedne prøve lliggenden :D
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Minihippo » 27. sep 2004 14:24

Nope, jeg kommer først på fredag. :)

Berta-->Du kan godt få en af mig.
MINIHIPPO
Minihippo
Niveau 2
 
Indlæg: 187


Indlægaf berta p.i.m.p » 27. sep 2004 14:48

jeg siger tak til jer alle.. og meget tak til CowRider.. det var pænt at tilbyde din hjælp.. men ham flodhesten har hjulpet.. det var lidt nemmere når vi alligvel snakker sammen..

til dig morph.. så er det ikke hippo det er Teluc... men han kommer ikke alligevel da hans post var forsinket.. men jeg kommer nok online når min far vågner... på RS3:BA.. men jeg har lige et spørgsmål... det er om der er nogen der kan fortælle mig om man kan bygge vidre på trailsne(altså de gratis ting der) fordi jeg køber nok snart starter kit, og der jo ikke nogen grund til at stå med 1års gratis trail hvis du ikke kan bruge det.. hvis i ikke forsåtr hva jeg mener så sig det lige... jeg er ikke så god til det med at udtrykke mig :D
berta p.i.m.p
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf Peet » 27. sep 2004 16:04

Jeg TROR ikke du kan forlænge en trail med endnu et trail kort.. men den konto du opretter med et trail-kort kan godt forlænges med et standars Live kit, hvor du også får et headset med.

Flyttet til "hjælp".
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Gæst » 29. sep 2004 07:27

Du kan bare købe et starter kit og indtaste subscriberkoden på din XBL acc. så har du 12 månder + headst :D Du skal vidst gå ind i acc. setning og under subsribsion (kan ikke helt huske det, da det er længe siden jeg gjorde det ^^)
Gæst
 



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron