Xboxlife forum

Har fået store problemer med ikke at kunne høre nogle af min

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Har fået store problemer med ikke at kunne høre nogle af min

Indlægaf lala2 » 26. sep 2004 10:43

Hej
jeg skal lige høre om der er nogle der også har problemer med at høre nogle af jeres venner fra live??
igår kunne jeg ikke høre en af mine meget gode venner fra live og mig og ham besluttede at jeg ringede ind til kundesupport men de sagde at de ikke kunne gøre noget ved det.
Er der slet ikke noget man kan gøre så man kan høre hinanen igen?
Er det vores ruter eller internettet, ham min ven fik nemlig nyt internet og lige siden han fik det kunne jeg ikke høre ham.
Håber på hjælp :cry:
lala2
Niveau 3
 
Indlæg: 257

Brugeravatar

Indlægaf Zelion » 26. sep 2004 10:48

du kan da evt. gå ind i nogle butikker f.eks merlin, fona og mange andre butikker og spørge om de kan gøre noget ved det :)
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf PsykopatGamer » 26. sep 2004 10:58

Jeg tror ikke merlin og fona kan lave det, for så kunne kundesupport også!

hmmm, ved ikk lige hva det kan være!
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf Zelion » 26. sep 2004 11:01

måske er der noget galt med dit internet Darksnake
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf Peet » 26. sep 2004 11:23

Eller også er din ven kommet til at Mute sig selv ;)
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf sorryass DK » 26. sep 2004 11:28

Zelion skrev:måske er der noget galt med dit internet Darksnake


men burde det så ikke være alle han ikke kunne høre?

han har også det problem at han ikke kan joine de spil som vennen laver, og de kan ikke se hindanen i F.eks midtown madness.

mit bedste bud på det er at der er noget i routerens indbyggede firewall der blokkere for signalerne fra lige netop den person...

men jeg syntes at det er for dårligt at kundesupport ikke kan/gider hjælpe, de kan i det mindste fortælle vad der skyldes problemet...
Billede
sorryass DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1670


Indlægaf L1 Solid » 26. sep 2004 18:12

Der har før i tiden været mange problemer ligende dette, prøver lige at se om jeg kan finde en tråd om det...
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Tommy » 26. sep 2004 18:21

Zelion skrev:du kan da evt. gå ind i nogle butikker f.eks merlin, fona og mange andre butikker og spørge om de kan gøre noget ved det :)

Hvad skulle de dog gøre ved det???? :-s

Zelion skrev:måske er der noget galt med dit internet Darksnake

*suk* Hvordan skulle det dog hjælpe ham???????? Altså.. Ja! Det har han nok tjekket... Undskyld, men kan virkelig ikke se hvad det svar er godt for!
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf GrillBillerDK » 26. sep 2004 18:38

han har nok glemt at han havde kommet til at Mute dig...
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Zelion » 26. sep 2004 19:15

Tommy skrev:
Zelion skrev:du kan da evt. gå ind i nogle butikker f.eks merlin, fona og mange andre butikker og spørge om de kan gøre noget ved det :)

Hvad skulle de dog gøre ved det???? :-s

måske ved de hvad der er galt

Zelion skrev:måske er der noget galt med dit internet Darksnake

Tommy skrev:*suk* Hvordan skulle det dog hjælpe ham????????Altså.. Ja! Det har han nok tjekket... Undskyld, men kan virkelig ikke se hvad det svar er godt for!
måske skulle han lige tjekke om internettet sad rigtigt eller sådan noget, men Darksnake måske er der noget galt med ham du spiller med, altså det kan være at "signalet" bloker lidt for kun ham du spiller med.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron