Xboxlife forum

MS har trukket 499,- ... Aner ikke for hvad

Har du brug for hjælp, så spørg her.

MS har trukket 499,- ... Aner ikke for hvad

Indlægaf zeriox » 7. feb 2007 18:35

Hejsa

Jeg sendte sjovt nok MS en mail om at de skulle slette mit kontonr fra min hotmail account igår, og idag da jeg logger på netbanken har de sgu' trukket 499,- fra min konto.

Det eneste produkt jeg kan få til at passe med det er et live abonoment på 12 mdr, og det trak de ganske rigtigt i december måned .... Nogen der har ligende oplevelser eller nogen der ved hvor bøvlet det er at få pengene tilbage via support ?
Billede

---) Vi er Vejle B (---
zeriox
Niveau 3
 
Indlæg: 224


Indlægaf boogeyman » 7. feb 2007 18:50

ja det er en af grunende til at jeg ikke køber over live med visa kort havde en del problemer på xbox 1 med de kredit info man gav dem så nu køber jeg skrabe kort istedet for
Billede
boogeyman
Niveau 1
 
Indlæg: 99


Indlægaf zeriox » 7. feb 2007 21:07

Sgu' da en skandale at man ikke kan betale med kreditkort uden at de bare hæver løs :(

Mener jeg sgu' da slet ikke er lovligt i EU lande ?
Billede

---) Vi er Vejle B (---
zeriox
Niveau 3
 
Indlæg: 224


Indlægaf POWER-XBOX360 » 7. feb 2007 21:09

du bliver så nød til at ringe til dem om fortælle det er det er noget lort de har lavet
POWER-XBOX360
Niveau 7
 
Indlæg: 3701

Brugeravatar

Indlægaf Gamemakerman » 7. feb 2007 21:10

Lyder som om at der er gået ged i det for dem, jeg købte 3 måneders live og derefter har de bare trukket for 1 måned ad gangen, ring til dem og hør dem ad.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf .oOStefanOo. » 7. feb 2007 21:38

De har også fornyet mit xbox live med 12 måneder.. det er vist noget med at man skal tage automatisk live gold fornyelse fra.
.oOStefanOo.
Niveau 3
 
Indlæg: 223


Indlægaf roxx » 8. feb 2007 16:03

Når du betaler første gang er der en rubrik du skal vælge fra som oOstefanOo sir.... jeg har betalt mit med visa kort og har ikke fået mit fornyet ... har selv købt 1 mdr ekstra.. så læs det med småt når i betaler med visa ;)
Billede
roxx
Niveau 4
 
Indlæg: 489


Indlægaf Zenn94 » 8. feb 2007 16:28

Hvis du betaler over nettet og dobbeltklikker der hvor der står betal og du lige har købt Guld Abb til 499kr.- trækker den samme ting to gange..

Ved ikke om det hjælper men dog .. ;)
Billede
Motto: WTF!?
Texas Hold'em, Takes a minute to learn. And forever to Master!
Zenn94
Niveau 5
 
Indlæg: 838


Indlægaf zeriox » 9. feb 2007 23:36

Lige for at runde den af ... Jeg ringede til dem idag fra arbejde (de lukker allerede kl. 17) men jeg fik fat i en sød ung svensker der kunne snakke dansk (overbevist om hun var en frækkert) :)

Hun sendte pengene tilbage men sagde der kunne gå op til 3 uger før de var tilbage, så jeg venter spændt men mon ikke de kommer.
Billede

---) Vi er Vejle B (---
zeriox
Niveau 3
 
Indlæg: 224


Indlægaf FoXRaceR » 13. feb 2007 19:02

Jeg har i dag fået min account suspenderet af MS på grund af en payment option...
De trak 499 fra mit VISA i Novenmber måned 2006 og det skulle så vare til november 2007

Mit VISA udløber i år i den syvende måned altså om godt 5 måneder. Alligevel kan jeg hverken se Friends,Arcade spil,Gamerpictures eller Temeaer som jeg allerede har betalt for engang..
det eneste der står er CONNECT TO XBOXLIVE hvilket jeg jo ikke længere kan..

Gode råd er dyre nu!! :roll:
Billede
Dansk Forza champ 2005. PGR100 2006. 2.plads ved DM i Forza 2 2007. Xboxlife Dreamteam
FoXRaceR
Niveau 5
 
Indlæg: 1090


Indlægaf roxx » 14. feb 2007 16:51

ring og hør hvad fanden der sker for du har jo betalt for 1 år... hvad så hvis man skifter bank så er man også på røven eller hvad.... det må være en fejl
Billede
roxx
Niveau 4
 
Indlæg: 489



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster