Xboxlife forum

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP! Headhunter Redemption Walkthrough???

Har du brug for hjælp, så spørg her.

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP! Headhunter Redemption Walkthrough???

Indlægaf Cointreau » 8. sep 2004 14:37

Jeg har ledt og ledt på nettet og kan umuligt finde en walkthrough til dette vidunderlige spil, hvis nogen ved hvor den kan findes er det bare at skrive, skal sige at jeg HAR søgt google igennem på alle leder og kanter nærmest så lad være med at komme med det forslag. Ellers er problemet at jeg i bane 2 er kommet til et sted med noget brændende gas (stikflamme) som blokerer for min vej. Jeg skal ind i et rum som ikke kan åbnes eller noget men der er et hul i væggen ind til rummet. Jeg skal bruge noget sprængstof til at sprænge væggen op, hvor finder jeg dette henne? Har ledt overalt nærmest i banen, har prøvet at skyde på hullet med pistol og maskingevær, løbet mod hullet og lavet rullefald for at komme igennem men intet virker, er overbevist om at der skal findes noget sprængstof et sted, MEN HVOR?
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf TuxPower » 8. sep 2004 15:10

Hvad med det her: Headhunter Redemption Walkthrough fra IGN, som jeg fandt ved at bruge Google ( jeg ved godt der er til PS2, men banerne er vel de samme ).

Og når spillet kommer d. 21/9 i USA så plejer der at går nogle dag før de første FAQ/Walkthroughs kommer på GameFAQs.
Life can only be understood in reverse, but must be lived forward.
Billede
TuxPower
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf Gæst » 8. sep 2004 16:42

TuxPower skrev:Hvad med det her: Headhunter Redemption Walkthrough fra IGN, som jeg fandt ved at bruge Google ( jeg ved godt der er til PS2, men banerne er vel de samme ).

Og når spillet kommer d. 21/9 i USA så plejer der at går nogle dag før de første FAQ/Walkthroughs kommer på GameFAQs.

Det er så guiden til Headhunter OG IKKE Headhunter Redemption, tak for dit forsøg men du har heller ikke fundet noget brugbart desværre :roll:
Gæst
 


Indlægaf Gæst » 8. sep 2004 16:44

Spillet er da udkommet herhjemme???
Gæst
 


Indlægaf TuxPower » 8. sep 2004 16:46

Min fejl :oops: , jeg var vist lidt for hurtig :oops: :oops:
Life can only be understood in reverse, but must be lived forward.
Billede
TuxPower
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Re: HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP! Headhunter Redemption Walkthrough???

Indlægaf Cointreau » 8. sep 2004 16:59

Atlantica skrev:Ellers er problemet at jeg i bane 2 er kommet til et sted med noget brændende gas (stikflamme) som blokerer for min vej. Jeg skal ind i et rum som ikke kan åbnes eller noget men der er et hul i væggen ind til rummet. Jeg skal bruge noget sprængstof til at sprænge væggen op, hvor finder jeg dette henne? Har ledt overalt nærmest i banen, har prøvet at skyde på hullet med pistol og maskingevær, løbet mod hullet og lavet rullefald for at komme igennem men intet virker, er overbevist om at der skal findes noget sprængstof et sted, MEN HVOR?

Slet ingen der har spillet spillet som er kommet forbi dette sted?
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Naemi » 8. sep 2004 17:34

Der er ikke nogen ude endnu. Prøv at kigge over flamerne, om der evt. skulle være et form for vandsystem, der kan skydes hul på.
Naemi
Niveau 4
 
Indlæg: 482


Indlægaf Cointreau » 8. sep 2004 19:44

Naemi skrev:Der er ikke nogen ude endnu. Prøv at kigge over flamerne, om der evt. skulle være et form for vandsystem, der kan skydes hul på.

Det er der sandsynligvis ikke da man kun kan sigte ligeud, man har ikke noget sigtekorn der kan flyttes frit over det hele men man kan stille ind på enkelte objekter og så skyde dem når sigtekornet kommer i ro. Jeg har prøvet at holde sigtekornet inde ved flammen men den sigter ikke op i loftet. Hvis nogen er i gang med spillet og har en løsning er jeg fortsat åben for forslag. Spillet er forresten kommet ud i DK nu.
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Cointreau » 9. sep 2004 14:28

Bare glem det, har fundet svaret her: http://boards.ign.com/Headhunter/b5830/66353641/?5
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Naemi » 9. sep 2004 15:02

Super =)

Topic låst.
Naemi
Niveau 4
 
Indlæg: 482



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron