Xboxlife forum

Live virker ikk! hjælp!!

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Live virker ikk! hjælp!!

Indlægaf PsykopatGamer » 5. sep 2004 10:54

hej!

en af mine venner har været af live i 4 måneder!!!! :x

vær gang vi prøver at lave det sige den : DNS is not found. :x Og på pc står DNS'en på automatisk!

han kører trådløs net til pc og videre gennem krydset kabel til xbox.

nogle der kan hjælpe :?:

På forhånd tak!
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf BOSS MUDDE » 5. sep 2004 11:22

Nej det kan jeg ikke Hehehe

Men få kable

Hilsen Mudde
BOSS MUDDE
Niveau 0
 
Indlæg: 31


Indlægaf TuxPower » 5. sep 2004 14:52

Bruger I DHCP eller manuel IP?
Hvis I bruger DHCP får Xbox'en så i IP?
Har I prøvet at taste IP, DNS og Gateway ind manualt?
Er I sikker på at PC'en kan dele forbindelsen?
Har I prøvet om en PC kan gå på Internettet over forbindelsen ( sæt en PC på kablet hvor Xbox'en sidder )?
Life can only be understood in reverse, but must be lived forward.
Billede
TuxPower
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf GrillBillerDK » 5. sep 2004 16:15

den simpel grund kan være fordi at han ikke har aktiveret Shared internet.

Køb heller en router i stedet..
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf PsykopatGamer » 9. sep 2004 16:34

Vi kan gå på nettet!!!!
Jeg skal over til ham imorgen og så må jeg se om jeg kan reparer det!!

tak end til videre!!!:)
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf Naemi » 9. sep 2004 16:45

Kan jeg bruge mit eksisterende trådløse netværk til at oprette forbindelse til Xbox Live?

Trådløse lokalnetværk understøttes ikke officielt til Xbox. Afhængigt af afstande, konstruktionen af bygningen og støjkilder får du muligvis ikke en god ydeevne med en trådløs forbindelse. Konfigurationen er heller ikke for nybegyndere.

Hvis du ved, hvad SSID betyder, vil du nok ikke støde på de store problemer, men ellers bør du nok ikke konfigurere en trådløs forbindelse til din Xbox. Sagt på en anden måde: Det kan godt lade sig gøre at bruge trådløst netværk til at oprette forbindelse til Xbox Live, men vores supportpersonale kan ikke hjælpe dig.

På den anden side får du god pålidelighed, hvis du opretter forbindelse til din router med et langt CAT5 Ethernet-kabel. Det eneste problem er, at det nok ikke står særlig godt til din øvrige indretning. Hvis du ikke er sikker på, hvordan du skal komme i gang med en trådløs forbindelse, anbefaler vi, at du holder dig til at bruge kabler.

De fleste "trådløse" routere kan bruges både med og uden kabler. De har som regel både et adgangspunkt og flere Ethernet-porte. Hvis du har en sådan router, kan du tilslutte din Xbox til en af Ethernet-portene og stadig bruge den trådløse forbindelse til din pc. Det er især praktisk, hvis du har en bærbar computer, så du kan oprette forbindelse, uanset hvor i huset du befinder dig.


http://www.xbox.com/da-DK/live/start/co ... upport.htm
Naemi
Niveau 4
 
Indlæg: 482



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron