Xboxlife forum

Rainbow Six 3: Black Arrow..

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Rainbow Six 3: Black Arrow..

Indlægaf TriXy » 1. sep 2004 14:37

Jeg har tænkt på om jeg skulle købe dette spil. Men da jeg har RS3, som jeg iøvrig syntes er godt, ville jeg lige høre jeres meninger om Black Arrow.. Ligner det meget RS3? Har hørt noget at man skulle ku spille splitscreen, men kan ikke finde facts om dette? jeg ved ikke helt om jeg skulle bruge mine penge på spillet, eller om jeg skal vente på nogle af de andre gode spil der kommer her i efteråret/vinteren..? :?
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf L1 Solid » 1. sep 2004 15:21

Hvis du kunne lide RS3 så vil du sikkert også kunne lide Black Arrow, og der er mulighed for co-op i splitscreen (ligesom i Halo)
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf TriXy » 1. sep 2004 15:33

Lyder nice!! :)
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf Fnord » 1. sep 2004 16:36

Tænkte på... skal man have RS3, for at kunne spille Black Arrow, for er det ikke en slags udvidelse?
Fnord
 


Indlægaf TriXy » 1. sep 2004 16:43

Man skal ikke have RS3 for at spille Black Arrow... Det er en helt ny historie.. ligesom Splinter Cell..
Men det er rigtigt at mange kalder det en udvidelse..
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf Fnord » 1. sep 2004 17:30

ok, kunne jo godt være, for det koster jo kun halvdelen af et nyt spil, men så tror jeg da faktisk jeg vil investerer i det... Nød Raven Shield til PC i co-op meget, god underholdning
Fnord
 


Indlægaf TriXy » 1. sep 2004 18:01

RS3 var i hvert fald et godt spil.. så tror også jeg invistere i Black Arrow..
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf Goose Fraba » 1. sep 2004 22:21

Jeg kan også kun anbefale spillet. Der er en masse nye fede tiltag, men der bruges dog også mange ting fra Rainbow Six 3. Men det er vel også derfor spillet kun er halv pris. ;-)
Goose Fraba
Niveau 4
 
Indlæg: 606



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster

cron