Xboxlife forum

SØSKENDE....

Har du brug for hjælp, så spørg her.

SØSKENDE....

Indlægaf TriXy » 30. aug 2004 17:42

Nogen af jer der har problemer med irriterende, mindre brødre der plager om at spille.?.. FOR DET HAR JEG... Han kan blive ved dagen lang!, og så selvom at han lige har spillet lidt.....Hvad f** gør man for at stoppe det.. ? (Hvis man kan stoppe det).. har prøvet at ignorere det.. hjælper ikke.. :(
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf Zelion » 30. aug 2004 17:48

jeg har en lille søster som NOGEN gange spiller men hun spiller ca i 2-3 minutter men du kan vel altid låse døren til dit værelse så han ikke kan komme ind ;) eller også kan du sige til dine forældre at du ikke gider at have det så køber de nok bare en xbox til ham ;)
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf TriXy » 30. aug 2004 17:50

Mine forældre fatter slet ikke spilleverdenen... Tror ikke engang at min far ved hvad en konsol er hvis jeg spørger... Og jeg har ikke nogen nøgle til mit værelse... men det var måske en god ide..
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf Zelion » 30. aug 2004 17:54

NP men måske skulle du fortælle dem hvor vigtigt det er for dig :)
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Re: SØSKENDE....

Indlægaf Cowrider » 31. aug 2004 09:15

ClementoS* skrev:Nogen af jer der har problemer med irriterende, mindre brødre der plager om at spille.?.. FOR DET HAR JEG... Han kan blive ved dagen lang!, og så selvom at han lige har spillet lidt.....Hvad f** gør man for at stoppe det.. ? (Hvis man kan stoppe det).. har prøvet at ignorere det.. hjælper ikke.. :(


hehe jeg havde det på samme måde som dig endtil jeg fik min mpr til af købe ham en :D nu låner han kun mine spil
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron