Xboxlife forum

Hvad er nyt, og hvad er gammelt? :/

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hvad er nyt, og hvad er gammelt? :/

Indlægaf Slane » 9. aug 2004 20:11

Jeg har fået mig et lille problem.
Som mange andre, besøger jeg XBoxlife utrolig ofte. Ja, faktisk flere gange om dagen! :)

Desværre er jeg kommet ud for et lille "uheld". Når jeg går ind på boardet, er der ingen forummer, eller dertilhørende tråde, der er markeret som nye. Det vil sige, at der ikke er nogen der er orange.

I længden er det lidt irriterende. Jeg ville så høre, om det er mig, i for megentlig en syg koger, der har ændret på en indstilling? Eller hvad? Er der nogen der kender svaret? :)
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Naemi » 9. aug 2004 20:23

Flyttet til Hjælp.

Prøv at slette dine Cookies og TIF.

Edit: Ellers kan du trykke på "Indlæg siden sidste besøg" oppe i højre hjørne.
Naemi
Niveau 4
 
Indlæg: 482


Indlægaf Preell » 9. aug 2004 20:29

Har prøvet det før. Da jeg slettede alt i temp mappen til nettet og slettede cookies osv... Så blev det normalt. Så loggede jeg bare ind og satte den på auto login igen :P

Det virker fint for min nu...
Og sådan gjorde jeg...

Håber det hjælper. :?:

Mvh. Preell - Jakob
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf Gæst » 10. aug 2004 14:58

Okay takker.... Desværre har det ikke hjulpet. Men hvor ligger minde TEMP-filer henne?.... Jeg har slettet TIF... Men det hjalp som sagt ikke... :(
Gæst
 


Indlægaf Slane » 10. aug 2004 14:59

Anonymous skrev:Okay takker.... Desværre har det ikke hjulpet. Men hvor ligger minde TEMP-filer henne?.... Jeg har slettet TIF... Men det hjalp som sagt ikke... :(


Hov... Glemte lige at logge ind... :P... hehe

Jeg kan forresten lige nævne, at jeg bruger Firefox, hvis det har nogen indflydelse... :)
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf L1 Solid » 10. aug 2004 15:58

For mig sker dette kun når jeg ikke har været her inde i et stykke tid (en uge el. li.)
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Peet » 10. aug 2004 18:28

Sommetider, når jeg fx. er inde i generelt og trykker på et topic, så åbner den for det, men den looger mig ud samtidig, så jeg skal trykke på login og skrive alt fiset igen. Men når jeg så er logget ind, så er alt også blevet hvidt..
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar


Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron