Xboxlife forum

Harddisk / Usb disk

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Harddisk / Usb disk

Indlægaf drkaJ » 11. jul 2004 16:21

Hej

Jeg overvejer at købe en X-BOX, dels til spil og dels til at høre musik fra. Jeg kan se at der en indbygget harddisk på ca. 8 GB, hvilket forslår som en skrædder i helv.... når det kommer til musik.

Jeg kan også se at man kan skifte harddisken ud med en større model. Er det noget der er svært hvis man har en nogenlunde almindelig teknisk forstand?

Kan man evt. tilslutte en ekstern USB harddisk og afspille musik fra den?

Mvh Kaj
drkaJ
 


Indlægaf Zikor4 » 11. jul 2004 16:41

Det med USB tror jeg desværre ikke kan lade sig gøre, er ikke så meget inde i det, men vil gå ud fra at der skal installeret noget software på boxen, hvilket også resultere i at installere chip.

Hvis du selv smider harddisk i, ryger garantien, køber du en chip hos et firma, eller hvad man skal kalde det, giver de dig 2 års garanti.........
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Gæst » 11. jul 2004 17:05

Du skal som Zikor4 siger have en chip installeret for,at udskifte den originale harddisk der sidder i din Xbox.Hvis du får installeret en chip,så ryger din garanti på Xboxen,og chip installatøren giver kun garanti på selve chippen,og intet andet.

Men med en chip installeret kan den også bruges som DivX afspiller,og meget mere :)
Gæst
 


Indlægaf TuxPower » 11. jul 2004 17:25

Joypad portene på Xbox'en er standard USB-porte (bortset fra udformningen af stikket), så du kan godt slutte en USB-harddisk til, tror jeg, du kan med USB memorysticks, men du kan kun bruge dem som memorycard. Så du kan sikkert ikke afspille musik fra din USB-harddisk og du skal bruge en USB->Xbox adapter, som du kan få hos GameBits for kr. 89,-
Life can only be understood in reverse, but must be lived forward.
Billede
TuxPower
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf Salleman » 13. jul 2004 13:30

Jeg tvivler også på at du kan bruge en usb HD du kan nok godt tilslutte den, men jeg tvivler på at du kan bruge den til noget som helst.. Men at få chip og ny HD i boksen er intet problem... Vælger du dette har du den ultimative underhodlningsmaskine.. Den kan afspille stort set alle film og musik formater (divx, mpeg, mp3, wma, ogg vorbis + meget andet).. Skriv evt. en PM hvis du skal have hjælp til installation af ny HD og chip...
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron