Xboxlife forum

Surround sound sæt, hjælp!

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Surround sound sæt, hjælp!

Indlægaf Zikor4 » 5. jul 2004 11:39

Hejsa allesammen.

Ja så er det blevet min tur til at erhverve mig noget surround til min consol, og mit tv.

Jeg har ikke tænkt mig at gå op og give 2600kr. for et mærkevare surround sound sæt, som nogle af dem koster.

Så jeg har kigget lidt på dette: http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=77698

Jeg vil gerne lige høre hvad i syntes, og vigtigst af alt, om det understøtter alt det Xbox'en kan?

Jeg har sådan et advanced kabel, men optisk udgang..

Hjæææææææææææææææælp :)

EDIT: Når jeg engang får bedre TV, kan det så også tilsluttes?? Eller kan man kun tilslutte en enhed der???

På forhånd tak!
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Hubbi » 5. jul 2004 11:56

Jeg har engang haft en Mustek dvd afspiller,og magen til bras skal man lede længe efter...Jeg ville istedet gå ned i den lokale Merlin eller Kvickly butik,og se på deres surround sæt til omkring 1000-1500 kr.

De sæt man kan få i Merlin og Kvickly har dvd indbygget,og det kan jeg ikke se,at det surround sæt du har linket til har.

Jeg kan godt se at det er billigt for det Mustek sæt,men der er en grund til det :wink:
Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf Zikor4 » 5. jul 2004 12:57

Hæhæ, okay. Tak for det, tager ind i Merlin Odense på onsdag.

Jeg vil ikke have et med DVD indbygget da jeg har hørt det er noget værre bras også. Så det skal bare være en forstærker.
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf TuxPower » 6. jul 2004 15:03

Min erfaring med de billige surround anlæg er at mange af dem har OK lyd til pengene. Men jeg skal aldrig have et billigt surround anlæg igen, fordi jeg lavet den "dumhed" at købe en Denon AVR-3803 forstærker og to B&W CM4 højtalere.
Life can only be understood in reverse, but must be lived forward.
Billede
TuxPower
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Denver højtaler sæt

Indlægaf bOOmer DK » 31. aug 2004 16:55

Model DSS-300 med subwoofer. 5.1 kanal system, 5x 20 W RMS + 50 W RMS subwoofer, indbygget forstærker, 2 kanalstereo indgange for VCD, DVD m.m., 5.1 kanal indgang for Dolby Digital (AC-3) og DTS

Kan det bruges til min xbox???

På forhånd tak....
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Indlægaf L1 Solid » 31. aug 2004 18:49

Selv bruger jeg en 5.1 forstærker og og højtaler sæt som er købt hver for sig, så slipper du få også at give penge for en dvd afspiller, nå du kun vil have surround lyd...

Edit: Og Bones, har din forstærker optisk indgang?
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf bOOmer DK » 31. aug 2004 18:54

jeg har ikke nogen forstærker....den er indbygget i den jeg har beskrevet....Men forstærkeren skal ha optisk indgang?
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Indlægaf L1 Solid » 1. sep 2004 12:44

Hvis du vil bruge den til sourrond til xboxen, så ja...
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Cowrider » 1. sep 2004 19:00

jeg fortrækker af have en forstæker og en dvd hver for sig
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf L1 Solid » 2. sep 2004 14:30

Det er vi mange der gør....
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf hansi » 9. sep 2004 17:42

hej

jeg vil gerne hav min xbox til at snakke sorround jeg ved bare ikk om den har et stik til det der optiske kabel....er der nogen der har det her sorround og som dermed også kan fortælle mig om den har et optisk stik???????
http://netbutikken.coop.dk/merlin/show_ ... id=6482210

ps. husk at trykke to gange på linket...altså først trykker du en gang lukker vinduet og derefter en gang til......
ved ikk lige hvorfår :roll:
Senest rettet af hansi 9. sep 2004 19:23, rettet i alt 1 gang.
hansi
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf Playkid » 9. sep 2004 17:47

Du må lige linke lidt mere direkte ;)
Playkid
 


Indlægaf hansi » 9. sep 2004 18:41

du skal bare trykke to gange på linket...altså først trykker du en gang lukker vinduet og derefter en gang til......
ved ikk lige hvorfår :-)
hansi
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf L1 Solid » 10. sep 2004 12:51

Jeg tror du bliver nød til at sprøge dem, da der ikke står noget om det på siden du linker til, du skal bare sprørge om det har optisk udgang...
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster